اخبار بیت کوین

چرا هاوینگ بیت کوین اینقدر مهم است؟

هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۴ اهمیت زیادی دارد زیرا نرخ تولید بیت کوین به کمترین حد خود می‌رسد.

 

هاوینگ بیت کوین تقریبا ۴ سال یکبار اتفاق می‌افتد و پاداش استخراج بلاک‌های جدید به نصف می‌رسد. بعد از هاوینگ بیت کوین نرخ تولید بیت کوین کمتر می‌شود و در طول زمان این ارز دیجیتال به یک دارایی کمیاب تبدیل خواهد شد.

 در میان تمامی هاوینگ‌های بیت کوین، هاوینگ بیت کوین، هاوینگ سال ۲۰۲۴ اهمیت بیشتری دارد زیرا سرمایه‌گذاران بیشتری مشارکت کردند و صندوق ETF بیت کوین نیز توسط مقامات نظارتی تایید می‌شود.

چرا هاوینگ بیت کوین اهمیت دارد؟

کاهش نرخ تولید بیت کوین جدید: هاوینگ بیت کوین نرخ تولید بیت کوین جدید را کاهش می‌دهد، آن را کمیاب‌تر می‌کند و به طور کلی ارزش آن را در طول زمان افزایش می‌دهد.

روندهای تاریخی قیمت: رویدادهای هاوینگ قبلی شاهد افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین بودند و این درصدها به بیش از ۷۷۰۰ درصد در یک سال پس از هاوینگ بیت کوین می‌رسد.

منافع سازمان‌های نهادی: تایید اسپات ETF بیت کوین و مشارکت مدیران دارایی اصلی مانند بلک راک، باعث می‌شود که سرمایه و توجه بیشتری به سمت بیت کوین جلب شود.

پیش بینی قیمت آینده بیت کوین: تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ به طرز شگفت‌آوری افزایش پیدا کند و تا ۹۰ هزار دلار نیز برسد. 

جذب سرمایه‌گذاران بیشتر: پیامدهای هاوینگ بیت کوین فراتر از ماینرهاست، زیرا سرمایه‌گذاران معمولی نیز به سراغ بیت کوین می‌روند و غیرمستقیم و از طریق محصولات سرمایه‌گذاری این ارز دیجیتال را می‌خرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا