اخبار آلت کوین ها

۳ دلیل که سولانا افزایش قیمت خواهد داشت

قیمت ۵۱ دلاری سولانا و رالی آلتکوین ها

 

قیمت سولانا (SOL) به طور غیرعادی راکد است، آن هم در زمانی که بیشتر آلتکوین‌ها در حال افزایش قیمت هستند. در زمان نگارش این خبر، قیمت سولانا ۶۱/۳۰ دلار است که در چهار ساعت گذشته ۵/۵۹ درصد کاهش داشته است. اگرچه چشم انداز روزانه آن ضعیف است، اما در طول هفته، سولانا توانسته رشد کلی حدود ۹ درصد را حفظ کند.

کاهش قیمت سولانا ممکن است برای تریدرهای روزانه یک تحول ناراحت‌کننده باشد، اما در بلندمدت، سطح قیمت ۶۱ دلاری کنونی با توجه به چشم انداز رشد صعودی سولانا، یک موهبت تلقی می‌شود.

یکی از سه عامل کلیدی که در نهایت به افزایش قیمت سولانا کمک می‌کند، تکامل شبکه آن است. این پروتکل بلاکچین در حال نزدیک شدن به فصل ایردراپ‌ها است زیرا بسیاری از پروژه‌های سولانا برای بازار عمومی آماده شده‌اند. این تأثیر مسابقه Grizzlython است که در اوایل سال برگزار شد.

تاثیر معاملات و فعالیت نهنگ‌های سولانا نیز نقش مهمی در تکامل آن دارد. در حالی که جریان‌های مخالف وجود دارند، جریان سرمایه‌گذاران نهادی و خرید و فروش، که باعث جهش ۳۷ درصدی در حجم معاملات به ارزش ۲,۰۷۰,۷۶۰,۰۵۵ دلار شده، نشان می‌دهد که علاقه به سولانا همچنان در حال افزایش است. در نهایت، با توجه به چشم انداز گسترده‌تر بازار، این امر به سولانا قدرت بیشتری می‌رساند. تبلیغات تایید ETF بیتکوین نیز ممکن است تاثیر صعودی اساسی بر حرکت سولانا داشته باشد.

سولانا از تأثیرات فروپاشی صرافی FTX و ارز دیجیتال FUD همراه با آن رهایی یافته است. تنها چیزی که امکان دارد قیمت سولانا را پایین بکشد انحلال کامل صرافی FTX است که ممکن موجب دامپ شدن سولانا شود. با این حال همچنان قدرت سولانا بر این رخدادها غلبه می‌کند و قیمت خود را افزایش خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا