اخبار NFTاخبار بلاک‌چین

خرید NFT در شبکه سولانا

حجم کل فروش NFT در بلاکچین بیش از ۸۰ درصد در ۳۰ روز گذشته افزایش یافته است.

 

در پایان سال ۲۰۲۱، با افزایش محبوبیت NFTها، شبکه سولانا به عنوان بهترین جایگزین برای سرمایه‌گذاران کوچک و متوسط ظاهر شد. سرمایه‌گذارانی که عادت داشتند NFT‌ها را با هزینه کارمزد تراکنش اتریوم بخرند و آنها را با سود بالا بفروشند، با سقوط صرافی FTX، متحمل ضررهای زیادی شدند. در حالی که برخی از مجموعه‌ها به شبکه‌های رقیب منتقل شدند، شبکه سولانا هنوز فعالیت‌هایی در این زمینه دارد.

سولانا (SOL) و NFT

اکوسیستم سولانا از ابتدای سال تاکنون با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرده است. بسیاری از مجموعه‌های محبوب به خصوص y00ts را دیده‌ایم که به شبکه‌های رقیب منتقل شده‌اند. برخی حتی خواستار کمک‌های اجباری از بنیاد سولانا شدند. با این حال، در چند ماه گذشته، سولانا چندین ویژگی جدید را راه‌اندازی کرده است که پتانسیل تغییر روند را به نفع این بلاکچین دارند. با این اتفاق، گاوهای SOL به شدت وارد بازار شدند و قیمت توکن در هفته گذشته با درصدهای دو رقمی افزایش پیدا کرد.

داده‌های CRYPTOSLAM نشان می‌دهد که حجم کل فروش NFT در بلاکچین بیش از ۸۰ درصد در ۳۰ روز گذشته افزایش یافته است. نه تنها این، بلکه تعداد معاملات نیز بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است که امیدوارکننده است. در کمال تعجب با وجود افزایش حجم فروش و معاملات، تعداد فروشندگان در ماه گذشته کاهش پیدا کرده است.

بر اساس داده‌های تحلیلی پلتفرم  DappRadar، مجموعه‌های EvIO، GGSG و SolPunks مجموعه‌هایی بوده‌اند که بیشترین سهم را در رشد سولانا طی ۳۰ روز گذشته داشته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا