اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

قیمت ریپل ۳ درصد افزایش پیدا کرد

امروز قیمت ریپل ۳ درصد افزایش پیدا کرد و موجی از خوشبینی وارد بازار کریپتو شد.


قیمت ریپل با وجود کاهش ۱۵.۸۵ درصدی در ۳۰ روز گذشته، ۳.۲ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت و به ۰.۵۳۱ دلار رسید. حجم معاملات ۲۴ ساعته ریپل نیز با ۱۲.۰۶ درصد به ۹۰۲،۳۱۱،۹۴۳ دلار رسید. 

برخی معتقدند که این افزایش چشمگیر قیمت ریپل مربوط به اکوسیستم آن است زیرا کیف پول سخت‌افزاری ریپل ۵.۰۲ میلیون کیف پول مجزا دارد و این کیف پول‌ها توانستند به نقطه عطف مهمی دست پیدا کنند. 

این ارز دیجیتال به عنوان ششمین دارایی در بازار کریپتو بر اساس ارزش بازار شناخته می‌شود و طی سه سال گذشته شاهد رشد ۱۱۴ درصدی کیف پول‌های خود بوده است. تمامی این اتفاقات مثبت رشد روزافزون پایگاه کاربران و افزایش پذیرش کیف پول ریپ را نشان می‌دهد.

ETF ریپل؛ از شایعه تا واقعیت

شایعاتی مبنی بر معرفی صندوق‌های قابل معامله در بورس ریپل موجی از خوشبینی را میان سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است. النور ترت، خبرنگار فاکس، قبل از راه‌اندازی یک اسپات ETF ریپل، در مورد ETF فیوچرز صحبت کرده بود. 

از طرفی، آژانس SEC باید کاربرد بازار فیوچرز بیت کوین CME را برای نظارت بهتر روی تقلب و دستکاری تعیین کند. چندی پیش اعلام شد که خالق ریپل به دنبال یک مدیر ارشد برای توسعه کسب و کار در نیویورک است تا ابتکارات ETF مرتبط با ارزهای دیجیتال را مدیریت کند و نظرات ترت پس از انتشار این اخبار به شدت مورد توجه قرار گرفت. 

پتانسیل ETF ریپل به عنوان یک گام مهم و رو به جلو برای دنیای رمزارزها اهمیت زیادی دارد زیرا فرایند تایید ETFهای بیتکوین را منعکس می‌کند. اگر یک ETF فیوچرز برای ریپل ساخته شود،‌ احتمال زیاد با پذیرش گسترده بازار و تایید نظارتی زمینه لازم برای اسپات ETF نیز فراهم خواهد شد. 

سرمایه‌گذاران و علاقمندان به دقت این پیشرفت‌ها را زیر نظر دارند، زیرا اخبار مثبت ناشی از افزایش پذیرش کاربر و پیشرفت‌های بالقوه ETF به حرکت مثبت بازار ریپل کمک می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا