اخبار بلاک‌چیناخبار بین الملل

آپدیت نسخه ۱.۷ کیف پول Lace Cardano با قابلیت‌های منحصر به فرد

کیف پول Lace Cardano کاردانو با ارائه نسخه ۱.۷ پیشرفت‌های چشمگیری داشت.

کیف پول Lace Cardano توسط Input Output Global (IOG) توسعه یافت و آپدیت‌های جدیدی منتشر کرده است. نسخه ۱.۷ این کیف پول گزینه استیکینگ چندگانه، بهبود روابط کاربری برای بازنشستگی و اشباع استخر استیک را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

خلاصه مطلب

  • نسخه ۱.۷ لایت ولت Lace Cardano گزینه‌های پیشرفته مدیریت چند سهامی را معرفی می‌کند.
  • به روز رسانی‌های جدید روی تجربه کاربری و بهبود مدیریت استخر استیکینگ ارز دیجیتال تمرکز دارد.
  • کیف پول Lace Cardano با دستگاه‌های دفتر کل و برنامه‌های DApps در ارتباط است.

تمامی این ویژگی‌ها نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان کیف پول Lace Cardano به دنبال پیشرفت‌های کاربر پسند هستند. همچنین، جدیدترین نسخه این کیف پول سهولت تغییر شبکه را در اولویت کار خود قرار داده است و قصد دارد برای افرادی که از شبکه‌های مختلف بلاکچین استفاده می‌کنند، تجربه کاربری ساده‌تری ایجاد کند. 

تیم سازنده با استفاده از کیف پول‌های HD بخش بارگیری کلی را نیز بهبود بخشید به طوری که در شرایطی که تقاضا و عملیات زیاد است، کیف پول به خوبی عمل می‌کند‌.

همچنین، به لطف مجموعه سریال سازی پیشرفته در cardano-js-sdk، این کیف پول یکپارچگی و رابطه ویژه‌ای با دستگاه‌های دفتر کل (دستگاه های لجر) و برنامه‌های غیر متمرکز (DApps) دارد. تمامی پیشرفت‌ها نشان می‌دهد که کیف پول Lace Cardano قصد دارد یک پلتفرم یکپارچه و انعطاف پذیر برای کاربران ایجاد کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های Lace Cardano به روز رسانی پیشرفته در سازگاری با وب تری است. این کیف پول توانست ویژگی راه‌اندازی نیمه خودکار وثیقه برای CIP-30 و بازسازی نواحی با کد پیچیده را در اختیار کاربران قرار دهد. به علاوه، تیم توسعه این کیف پول پوشش تست end-to-end را افزایش داد و زمینه را برای به روز رسانی‌های بیشتر در آینده فراهم کرد.  

ناگفته نماند که این تیم به طور فعال در حال بررسی CIP-95 برای مرحله Voltaire در آینده کاردانو است. تمام این مراحل نشان می‌دهد که کاردانو به دنبال یک تحول اساسی در خدمات است و کیف پول Lace Cardano در خط مقدم فناوری‌های جدید قرار می‌گیرد.

در راستای این بروزرسانی‌ها، تیم Marlowe، که با اکوسیستم کاردانو هم سو است، گام‌های قابل توجهی در افزایش کارایی عملیات FindTxsFor و شاخص زنجیره‌ای برداشت. این پیشرفت‌ها برای بهینه‌سازی جستجوی تراکنش‌ها و حفظ یک دفتر کل بلاک چین اهمیت زیادی دارند. 

البته تیم Marlowe در بحبوحه تمام این کارها، مشغول آزمایش نمونه اولیه DApp اختصاصی، انتشار طرح توکن README و بهبود عملکرد Marlowe Runner بوده است. تمام هدف این تلاش‌ها گسترش ابزار پروتکل و آسان سازی دسترسی به ویژگی‌های کیف پول برای کاربران است.

پروژه Hydra کاردانو

کاردانو در کنار تمام این به روز رسانی‌ها، یک تیم به خصوص برای پروژه Hydra، راه حل مقیاس پذیری کاردانو، دارد. آن‌ها به تازگی یک سخنرانی و کارگاه آموزشی در اجلاس کاردانو برگزار و گزارش اکتبر خود را منتشر کردند. 

پیشرفت این برای مقیاس پذیری کاردانو اهمیت زیادی دارد زیرا نشان می‌دهد که شبکه می‌تواند حجم معاملات افزایش یافته را مدیریت کند. این تلاش‌ها نشان دهنده شهرت کاردانو به عنوان یکی از مقاوم‌ترین شبکه‌های بلاک چین است. 

تراکنش ۷۴.۸ میلیونی در هفته گذشته نشان می‌دهد که این بلاکچین قادر به انجام تراکنش با حجم بالا و و حفظ ایمنی است. در این میان، کیف پول Lace Cardano با تمام به روز رسانی‌ها و عملکردهای جدید به عنوان بازیکن اصلی در اکوسیستم کاردانو باقی می‌ماند و به کاربران یک پلتفرم قدرتمند با ویژگی‌های بصری و قابلیت انعطاف پذیری بالا در تعاملات بلاکچین را ارائه می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا