اخبار بلاک‌چیناخبار تحلیلیخبر فوری

آیا کاردانو (ADA) دوباره رشد خواهد کرد؟

با کاهش ۱ میلیارد دلاری ارزش بازار ADA در بلاک چین کاردانو، چه آینده‌ای پیش‌روی این رمزارز است؟

اصلاحات اخیر در بازار کریپتو تأثیر قابل توجهی بر توکن کاردانو (ADA) داشته و منجر به از دست دادن ۱ میلیارد دلار از ارزش بازار شده است. این اتفاق زمانی رخ داد که قیمت کاردانو (ADA) بیش از ۹ درصد کاهش یافت و قیمت این توکن تمام دستاوردهای روزهای اخیرش را که به دوران اوجش برمی‌گردد، از دست داد.

بر اساس CoinMarketCap، ارزش بازار کاردانو (ADA) در حال حاضر ۱۴/۵۸ میلیارد دلار است که آن را به هفتمین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل می‌کند.

با این حال، هنوز می‌توان به اصلاح قیمت این توکن خوش‌بین بود؛ به هرحال باید درنظر داشته باشیم که قیمت کاردانو (ADA) موفق شده سطح حمایت نزدیک به ۰/۴۱ دلار را حفظ کند. این امر نشان می‌دهد که همچنان خریداران بزرگی وجود دارند که مایلند ریسک کنند و این توکن را با وجود شرایط فعلی و با هدف رشد خریداری کنند.

چارت روزانه روند قیمت توکن کاردانو (ADA)
چارت روزانه روند قیمت توکن کاردانو (ADA) – منبع: u.today

آینده کاردانو (ADA) چه خواهد شد؟ 

بدیهی است که در حال حاضر روند قیمت توکن کاردانو در غیاب محرک‌های اصلی خود، حرکت قیمت توکن کاردانو (ADA) تابع روند بازار است. 

اگر اصلاح قیمت موفق به هرس کردن حریص‌ترین سرمایه‌گذاران و افرادی شود که در لحظات آخر تصمیم‌گیری می‌کنند، توکن کاردانو (ADA) با مشکل جدی مواجه نخواهد بود و رشد هود را از سر خواهد گرفت.

توجه به این نکته که بازار ارزهای دیجیتال بی‌ثبات است و اصلاحاتی مانند وضعیت فعلی این رمزارز غیر معمول نیست، اهمیت بسیاری دارد. 

باید توجه داشته باشیم که بازار ارزهای دیجیتال همچنان غیرقابل‌پیش بینی خواهد بود، اما اگر این پاکسازی منجر به رشد بیشتر این توکن شود، کاردانو این شانس را دارد که قوی تر از همیشه به صحنه بازگردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا