اخبار استخراجخبر فوری

رشد انفجاری شبکه لایت کوین در آستانه رویداد هاوینگ

رونق شبکه لایت کوین در آستانه رویداد هاوینگ

 

در آستانه رویداد هاوینگ لایت کوین (LTC) رونق اساسی در شبکه لایت کوین مشاهده می‌شود.

احساسات جامعه ماینینگ با دو شاخص اندازه‌گیری می شود: نرخ هش و سختی ماینینگ. از آغاز سال ۲۰۲۳، نرخ هش لایت کوین به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. طبق اطلاعات منتشرشده از سوی بنیاد لایت کوین، هش ریت لایت کوین در حال حاضر ۸۶۹/۹ TH/s با دشواری ۲۵/۶۴ میلیون است. این افزایش نرخ هش نشان می‌دهد که ماینرهای بیشتری به جامعه LTC می پیوندند و شبکه را ایمن تر و قابل اطمینان تر می کند.

هاوینگ آتی لایت کوین که برای ۲ آگوست ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است، پاداش بلوک استخراج‌کنندگان لایت کوین را از ۱۲/۵ لایت کوین به ۶/۲۵ لایت کوین کاهش می‌دهد. انتظار می‌رود هاوینگ لایت کوین در ۲ آگوست ۲۰۲۳ در ساعت ۱۸:۵۰ انجام شود. بر اساس اطلاعاتی که در توییتر منتشر شده، کمتر از ۱۰۰۰ بلوک تا این رویداد باقی مانده است.

با این حال، در زمان‌بندی رویداد هاوینگ جابه‌جایی جزئی ممکن است رخ بدهد، چرا که رویداد هاوینگ به یک ارتفاع بلوک خاص بستگی دارد که در حال حاضر این شرایط فراهم شده است.

هر چهار سال یا هر بار که تعداد بلوک‌ها به عدد ۸۴۰ هزار می‌رسد، فرآیند هاوینگ لایت کوین، پاداش‌های استخراج برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها را ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. این روند تا زمانی ادامه خواهد داشت که دیگر کوین لایت کوین برای استخراج وجود نداشته باشد، که انتظار می‌رود در حدود سال ۲۱۴۲ باشد. دارندگان لایت کوین بارگذاری می‌شوند، تعامل اجتماعی افزایش می‌یابد طبق توییت اخیر Santiment، تریدرهای کلیدی دارای ارزش بین ۹۵۰۰ تا ۹۵۰ هزار دلار لایت کوین هستند. با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ پیش‌بینی‌شده لایت کوین، این رمزارز به سرعت در حال انباشته شدن هستند. تریدرها این موضوع را یک رویداد صعودی می‌دانند، که در مورد اکثر رویدادهای هاوینگ صدق می‌کند. طبق اطلاعات Santiment، دارندگان لایت‌کوین میان‌رده در حال ذخیره‌سازی برای رویداد هاوینگ هستند، به طوری که کیف پول‌های دلفین‌ها و کوسه‌ها از ۱۴ ژوئن ۲۰۵۴۰۰ لایت‌کوین جمع‌آوری کرده‌اند. سرویس تحلیل LunarCrush در ۳۰ ژوئیه اعلام کرد که لایت‌کوین افزایش تعامل اجتماعی قابل‌توجهی داشته و عدد آن به ۲/۱۶ میلیون رسیده است. به گفته LunarCrush، مشارکت اجتماعی لایت کوین همچنان در حال افزایش است که نشان‌دهنده افزایش فعالیت جامعه و مشارکت در پست‌های اجتماعی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا