اخبار بلاک‌چین

تاخیر احتمالی در آپدیت بلاکچین استلار

آپدیت بلاکچین استلار به ۳۰ ژانویه موکول شد.


استلار که به عنوان یک فورک پروتکل ریپل در سال ۲۰۱۴ ابداع شد، به دنبال آپدیت قابلیت‌های خود با استفاده از قابلیت برنامه‌ریزی و تطبیق پذیری اتریوم است. هرچند، آپدیت بلاکچین استلار با هدف معرفی قراردادهای هوشمند به سبک اتریوم، با تاخیری فراتر از تاریخ هدف اولیه خود یعنی ۳۰ ژانویه مواجه شده است. 

این تاخیر پس از کشف یک اشکال در نرم‌افزار آپدیت رخ داد و به نظر می‌رسید حداقل ریسک را به این بلاک چین وارد کند. اما با وجود دریافت بازخورد از کامیونیتی توسعه دهندگان بلاکچین استلار، بنیاد توسعه استلار (SDF) هنوز هم به تعویق آپدیت این شبکه بلاکچین اصرار دارد. 

این اشکال به طور بالقوه می‌تواند برنامه‌ها و سرویس‌های مرتبط با تراکنش‌های قرارداد هوشمند Soroban را تحت تاثیر قرار دهد.SDF تصمیم گرفته است تا اعتبارسنجی‌ها را «خلع سلاح» و از رای دادن آنها در مورد آپدیت شبکه در تاریخ برنامه‌ریزی شده اولیه جلوگیری کند.

با این حال، سایر اعتبارسنجی‌ها همچنان از این گزینه برای ادامه آپدیت استفاده می‌کنند. SDF به ذینفعان اطمینان داده است که راه‌حلی برای رفع این اشکال در دو هفته آینده پیدا کند. اگر به هر دلیلی آپدیت به تعویق بیفتد، این بنیاد با ذینفعان هماهنگ می‌کند و یک تاریخ مشخصی در آینده برای رای گیری در مورد آپدیت این شبکه بلاکچین در نظر می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا