اخبار آلت کوین هااخبار بلاک‌چین

به گفته مدیرعامل؛ تتر در بلاک‌چین تون، با «یک شروع عالی» منتشر شد – به ارزش 60 میلیون دلار

تتر تنها دو روز قبل در رویداد Token2049 در دبی، همکاری خود را با TON اعلام کرد و اکنون 60 میلیون دلار تتر بر روی بلاک‌چین منتشر شده است.

 

از زمان پشتیبانی تتر از بلاکچین تون در تاریخ ۱۹ آوریل، تا به این لحظه، ۶۰ میلیون دلار تتر در بلاکچین تون صادر شده است. این یازدهمین بلاکچین از میان ۱۶ بلاکچین فعال است که تتر صادر می‌کند.

در تاریخ ۱۹ آوریل، تا به این لحظه، ۶۰ میلیون دلار تتر در بلاکچین تون صادر شده است. این یازدهمین بلاکچین از میان ۱۶ بلاکچین فعال است که تتر صادر می‌کند.

در ۱۹ آوریل، ناشر این استیبل‌کوین، همکاری خود را با بنیاد تون در کنفرانس Token2049 در دبی اعلام کرد که منجر به مینت شدن تتر در بلاکچین تون خواهد شد. این شرکت همچنین بیان کرد که تتر گلد (XAUT) را نیز در تون راه‌اندازی کرده است.

تیم شبکه تون در پست خود در پلتفرم X اعلام کرد که پرداخت‌های برون‌مرزی، فوری، رایگان و به آسانی ارسال پیامک به ۹۰۰ میلیون کاربر تلگرام انجام خواهد شد.

۲۱ آوریل، پائولو آردوینو مدیرعامل تتر، با انتشار پستی در X اظهار داشت که تتر با ۳۵ میلیون دلار تتر منتشر شده در تون «شروع خوبی» داشته. با این حال، طبق گزارش Tether Transparency، عرض مجاز منتشر شده در تون، تا ساعت 11:30 شب (UTC) در ۲۱ آوریل به ۶۰ میلیون دلار افزایش یافته است.

این همکاری، به کاربران تلگرام این امکان را می‌دهد تا انتقالات را آزادانه و بی‌درنگ بین تمامی کاربران پلتفرم ارسال کنند. این شرکت پیام‌رسان اعلام کرد: «تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دایرکت بفرستید؛ بدون نیاز به آدرس بلاک‌چین و بدون نیاز به دانلود برنامه جدید.»

به زودی در شبکه تون این امکان به کاربران داده می‌شود که ارزهای فیات پشتیبانی شده را مستقیماً به حساب‌های بانکی یا کارت‌های خود واریز کنند.

با این حال، اکثریت گردش ۸/۱۰۹ میلیارد دلاری تتر، در شبکه ترون است که ۸/۵۷ میلیارد دلار است. اتریوم، ۵۱ میلیارد دلار تتر در گردش دارد. رقمی که با استقرار بیشتر تتر در بلاک‌چین‌های مختلف، برای کاهش هزینه‌های بالای شبکه در اتریوم، رو به کاهش است.

صدور تتر در بلاکچین‌های مختلف

صدور تتر در بلاکچین‌های مختلف – منبع: Tether Transparency Report

سولانا، سومین شبکه بزرگ پشتیبانی‌کننده تتر به ارزش ۹/۱ میلیارد دلار است. این استیبل‌کوین همچنین در Avalanche، Omni، Cosmos، Tezos، Near، EOS و Celo و … منتشر شده است.

بر اساس داده‌‌های سایت کوین‌گکو، تتر ۶۹ درصد از کل سرمایه بازار استیبل‌کوین را در اختیار دارد که حدود ۸/۱۵۹ میلیارد دلار است.

نزدیک‌ترین رقیب آن، Circle، سهمی معادل ۲۱ درصد از این استیبل‌کوین را دارد که ۷/۳۳ میلیارد دلار آن در گردش است.

قیمت تون، با افزایش ۲۲ درصدی به این بیانیه واکنش نشان داد اما به سرعت به سطوح قبلی بازگشت. طبق گزارش کوین‌گکو در زمان نوشتن این خبر، این دارایی با کاهش ۶/۱ درصدی در روز، به ارزش ۱۳/۶ دلار معامله می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا