اخبار تکنولوژیخبر فوری

بازی متال کور (MetalCore) توکن MCG جایزه می‌دهد

امکانات جدید بازی MetalCore با استفاده از توکن MCG و قابلیت سفارشی‌سازی

 

بازی متال کور (MetalCore)، یک بازی شوتر و جنگی است که استودیو ۳۶۹ (Studio369) آن را ساخت. این بازی اولین بازی است که در آخرین مرحله آزمایشی خود روی شبکه اصلی جدید Immutable zkEVM راه‌اندازی شد.

نمایی از بازی متال کور روی شبکه Immutable zkEVM
نمایی از بازی متال کور روی شبکه Immutable zkEVM – منبع: Studio369

نسخه بتای این بازی روز سه‌شنبه وارد بازار شد که ویژگی‌های جدیدی مانند سیستم انجمن Barony، گزینه‌های سفارشی‌سازی پیشرفته و ویژگی‌های دیگر را معرفی می‌کند. بازیکنان در حال حاضر می‌توانند از این ویژگی‌های جدید نهایت استفاده را ببرند زیرا این نسخه تنها تا ۲۲ آوریل فعال است.

توکن بازی MetalCore

توکن اصلی بازی، توکن MCG، برای پیشرفت آن ضروری خواهد بود. بازیکنان می‌توانند با استفاده از این توکن، آیتم‌های درون بازی مانند ماشین‌ها، سلاح‌ها و وسایل نقلیه را به NFT تبدیل کنند. به علاوه، توکن این به بازیکنان بازی MetalCore این فرصت را می‌دهد که آیتم‌های خود را در این بازی با ابزار پیشرفته تجهیز کنند. 

علاوه بر این، بازیکنان به کمک توکن MCG می‌توانند گیم پلی خود را سفارشی کنند و از مزایا و جوایز انحصاری بازی MetalCore نهایت استفاده را ببرند. استودیو ۳۶۹ قصد دارد به بازیکنان به خاطر بازی و برنده شدن پاداش بدهد و ساختار این پاداش‌ها شبیه به پاداش ایردراپ است. 

این پاداش‌ها بعداً به توکن MCG تبدیل می‌شوند‌ و بازیکنان می‌توانند به آسان سازی ایردراپ بازی توکن MCG کمک کند. جاستین هولوگ، مدیر ارشد استودیو بازی‌های Immutable، راه‌اندازی بازی MetalCore در شبکه اصلی zkEVM در شرکت Immutable را به عنوان یک نقطه عطف مهم برای استودیو ۳۶۹ و Immutable توصیف کرد.

شبکه اصلی zkEVM در اواخر ژانویه راه‌اندازی شد و به لطف فناوری مقیاس‌پذیری لایه ۲ که توسط zkEVM Polygon ارائه می‌شود، تراکنش‌های ارزان‌تر و سریع‌تری را در مقایسه با شبکه اصلی اتریوم ارائه می‌کند. همچنین، شبکه Immutable X روی بازی متمرکز است و به دلیل فناوری zkEVM از سازگاری بهبود یافته با اکوسیستم گسترده‌تر اتریوم بهره می‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا