اخبار بین الملل

مدیر ایرانی بنیاد یونی سوآپ می‌گوید پروژه‌های کریپتو استخدام می‌کنند!

استخدام نیرو در بخش‌های توسعه توسط پروژها‌ی کریپتو

 

طی هفته اخیر، شرکت‌هایی مانند Uniswap و Ethena Labs در بخش‌های توسعه خود شروع به جذب نیرو کرده‌اند. 

بنیاد Uniswap، یک سازمان غیرانتفاعی با هدف توسعه پروتکل Uniswap، بیتا ابوالفتحی را به عنوان مدیر توسعه (Growth Manager) خود استخدام کرد. پس از اینکه Uniswap DAO مبلغ ۴۶ میلیون دلار به بنیاد یونی سواپ اهدا کرد، استخدام نیرو در این بخش امکان‌پذیر شد. 

ابوالفتحی گفته که به عنوان فردی که از دانشگاه ترک تحصیل کرده است، از تمایل بنیاد Uniswap برای استخدام افراد شایسته بدون در نظر گرفتن مدارک آنها قدردانی می‌کند.

ابوالفتحی گفت: «من به سمت بنیاد Uniswap جذب شدم زیرا آنها تشخیص دادند که پیشبرد تأثیر دیفای در جهان مستلزم حمایت قوی—چه از نظر فکری و چه از نظر مالی—از با استعدادترین افراد و تیم‌ها، صرف نظر از پیشینه آنها است.»

ابوالفتحی قبلا در Gauntlet و SCRIB3 کار می‌کرد. او دومین کارمند متمرکز بر توسعه بنیاد Uniswap می‌شود و به همکاری با رئیس بخش توسعه یعنی رافائلا سپیر می‌پیوندد.

همچنین پروژه استیبل کوین Ethena Labs، سرافیم چکر را به عنوان رئیس بخش توسعه خود استخدام کرد. چکر قبلاً هم در Lido به عنوان توسعه‌دهنده کسب و کار آن شرکت کار می‌کرد.

پروژه Ethena با استیبل کوین خود درآمد کسب می‌کند و پشتوانه آن Lido stETH و معاملات شورت فیوچرز اتریوم هستند. این شرکت در ماه ژوئن مبلغ ۶/۵ میلیون دلار را به رهبری Dragonfly جمع‌آوری کرد. چکر اعلام کرده که به توانایی پروژه در افزایش سرعت و مقیاس‌پذیری آن اعتقاد دارد. 

چکر گفت «از آنجایی که Ethena درآمد خود را از سرمایه‌گذاری و معاملات شورت آتی به دست می‌آورد، در یک بازار صعودی، می‌تواند ۱۵ تا ۲۰ درصد سود درصد سالانه روی استیبل کوین خود  کسب کند که ریسک معقولی دارد.»

او در یک توییت گفت که چکر تا سال ۲۰۲۴ به صورت پاره وقت کار خواهد کرد. این سومین شغل چکر در حوزه کریپتو در سال جاری است، او از Euler Labs در آپریل و از Lido Finance در هفته گذشته استعفا داده است. بیوگرافی او در لینکدین چنین جمله‌ای دارد: «رئیس ریسک‌پذیری». 

در خبری دیگر، ایلیا پولوسوکین، یکی از بنیانگذاران پروتکل NEAR، به عنوان مدیرعامل بنیاد NEAR، یک موسسه غیرانتفاعی که وظیفه رشد اکوسیستم NEAR را بر عهده دارد، انتخاب شد. پولوسوکین جای ماریکه فلامنت را می‌گیرد که پس از دو سال مدیریت از سمت مدیرعاملی بنیاد NEAR کنار رفت. 

کریس دونوان، مشاور عمومی NEAR که در ابتدا به عنوان جانشین فلامنت اعلام شد، مدیر عامل بنیاد خواهد شد. این حرکت در اولین روز از کنوانسیون NEARCON در لیسبون اعلام شد. پولوسوکین در این سمت هفته پر حادثه‌ای داشته است زیرا خبر راه‌اندازی آتی ZK-proofs را با همکاری پالیگان برای برای بلاک چین‌های WASM اعلام کرد. 

سایر اخبار استخدامی در حوزه کریپتو 

صرافی رمزارز امارات متحده عربی Bybit سباستین گاوندا را برای رهبری کسب و کار Options خود استخدام کرد. گاوندا قبلا در Crypto.com و Kraken کار می‌کرد. 

مدیرعامل شرکت Ava Labs که شرکت سازنده بلاکچین اولنچ است اعلام کرد برخی از کارکنان خود را اخراج کرده است. تعداد دقیق اخراجی‌ها فاش نشده، اما معاون رشد آوا لبز گفته که «بسیاری از افراد» در تیم بازاریابی اخراج شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا