خبر فوری

اخطار رابرت کیوساکی درباره فروپاشی بازار

رابرت کیوساکی درباره فروپاشی بازار اخطار می‌دهد.

 

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب «پدر پولدار پدر فقیر»، هشدار داد که فروپاشی بازار شروع شده و شدت آن زیاد است. او در جدیدترین اظهار نظر خود قوانین خود را درباره بقا در دوران سخت فروپاشی اقتصاد بیان کرده است. او از سرمایه‌گذاران خواست که در کنار طلا و نقره روی بیتکوین سرمایه‌گذاری کنند و تأکید کرد که این بیت کوین‌ها «پول واقعی هستند که ارزششان بالا می‌رود، به خصوص در فروپاشی بازار».

رابرت کیوساکی: قوانینی که در فروپاشی بازار باید بخاطر بسپارید

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، در حساب کاربری خود در پلتفرم X خود اینگونه نوشت:

خبر بد این است که فروپاشی بازار آغاز شده است. خبر خوب این است که دوران فروپاشی می تواند بهترین زمان برای ثروتمند شدن باشد.

این نویسنده مشهور بیان کرد که اولین قانون این است که «بر اساس سناریوی فالینگ نایف یا چاقوی در حال سقوط معامله نکنید!» و تأکید کرد که «بخاطر کاهش قیمت‌ها طمع نکنید». او پیشنهاد کرد: «صبر کنید تا قیمت‌ها به کف برسد و هیچکس دارایی مورد نظر شما را نخواهد».

ثانیاً، او تأکید کرد که سرمایه‌گذاران باید «مطالعه کنند» و «معلمان بزرگ را انتخاب کنند». او با اشاره به فراوانی منابع در یوتیوب، هشدار داد که در حالی که برخی آموزش‌های خوبی ارائه می‌دهند، عده زیادی هم در این حوزه فعالیت دارند که در بخش آموزش چندان توانایی ندارند. او اظهار داشت: «من معلمان خودم را پیشنهاد می‌کنم. معلم امور املاکی من، کن مک الروی است. مالیات: تام ویل رایت. سهام: جان مک گرگور. نفت: مایک ماوچلی. همه آنها کتاب و پادکست مخصوص به خود دارند. بسیار مراقب باشید چه کسی بر مغز، نگرش و روحیه شما تأثیر می‌گذارد.»

این نویسنده معروف به سرمایه‌گذاران توصیه کرد: «به دنبال دوستان جدیدی باشید که مسیر مشترکی با یکدیگر داشته باشید». او از آنها خواست که از «قربانیان» دوری کنند و آنها را به‌عنوان «افرادی که دیگران را برای مشکلات خود سرزنش می‌کنند» توصیف کرد. او همچنین گفت که سرمایه‌گذاران باید از مارکسیست دوری کنند: افرادی که انتظار دارند دولت مشکلات آنها را حل کند.

کیوساکی در ادامه توصیه کرد: «یک کار جانبی را شروع کنید: صاحب کسب و کار خود باشید. هوش مصنوعی میلیون‌ها شغل را از بین می‌برد. یک کسب و کار کوچک راه‌اندازی کنید و کارآفرین شوید، نه یک کارمند که ترس از دست دادن شغلش را دارد.

در آخر، اشاره کرد:

«پول پس‌انداز نکنید. ارزش پول جعلی (دلار، یورو، ین، پزو) کاهش می‌یابد. طلا، نقره و بیتکوین، پول واقعی هستند که ارزش آنها بالا می‌رود، بخصوص زمان فروپاشی بازار.»

وی در پایان گفت: مراقب باشید و این فروپاشی بازار را به بهترین اتفاقی که تا به حال برای شما افتاده بدل کنید.

کیوساکی به طور مداوم در مورد وضعیت اقتصاد ایالات متحده و احتمال فروپاشی هشدار می‌دهد. هفته گذشته، او اعلام کرد که اقتصاد ایالات متحده در رکود است. او با تشویق سرمایه‌گذاران به کنار گذاشتن دلار آمریکا به جای بیتکوین گفت که کریپتو «دارایی عالی در زمان مناسب» است. او پیش‌بینی می کند که بیتکوین تا سپتامبر به ۱۰۰ هزار دلار برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا