اخبار اتریوم

رشد چشمگیر استیبل کوین نهنگ‌های شبکه اتریوم

کوسه‌ها و نهنگ‌های بازار در حال برنامه‌ریزی برای ورود مجدد به بازار هستند.

 

داده‌های جدید بخش استیبل‌کوین فضای ارزهای دیجیتالی، که از بلاک‌چین اتریوم گرفته شده است، نشان می‌دهد که نهنگ‌های کریپتو در طول تلاطم‌های اخیر بازار، از آن خارج نشده‌اند، بلکه در حال انباشت سرمایه استیبل کوین خود هستند. بر اساس گزارش اخیر شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال Santiment، کوسه‌ها و نهنگ‌های استیبل کوین–دارندگانی که بین ۱۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون دلار دارایی در استیبل کوین‌ها دارند–به فکر خروج از بازار نیستند.

کاملا برعکس–به نظر می‌رسد که آنها دارایی‌های خود را به شکل استیبل کوین ذخیره می‌کنند و در حال برنامه‌ریزی برای ورود مجدد به بازار هستند.

کوسه‌ها و نهنگ‌هایی که تتر (USDT)، یواس‌دی کوین ($USDC) و دای ($DAI) را دارند، به ترتیب شاهد افزایش دارایی‌های خود به بیشتر از ۴۰٪، ۳۷٪ و کمی کمتر از ۴۰٪ از عرضه بوده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که این دسته از سهامداران اصلی هنوز آماده نقدینگی کامل ارزهای دیجیتالی خود نیستند.

نمودار مقایسه تراکنش‌های نهنگ‌ها برای رمزارزهای مختلف
نمودار مقایسه تراکنش‌های نهنگ‌ها برای رمزارزهای مختلف – منبع: Santiment

بر اساس تحلیل پلتفرم Santiment، اگر چنین حرکتی، به ویژه در زمان نزول بازار، اتفاق بیفتد می‌تواند یک شاخص قوی نشان‌دهنده پایین بودن بازار باشد.

یکی از پیشرفت‌های جالب توجه، حرکت استیبل کوین‌های غیرفعال است. وقتی میانگین سن دلارهای سرمایه‌گذاری شده در یک دارایی کاهش می‌یابد، می‌تواند نشان‌دهنده این موضوع باشد که آدرس‌های قدیمی‌تر فعالیت دوباره خود را آغاز کرده‌اند. بر اساس گزارش این شرکت، این موضوع می‌تواند جرقه‌ای برای بازارها و نشانه خریدهای عمده بیت کوین یا آلت کوین‌ها باشد.

تحلیلگران پلتفرم Santiment می‌نویسند یواس‌دی کوین نشانه‌های امیدوارکننده‌ای از فعالیت در پایان ماه مه نشان داده است. با این حال، این فعالیت در مقایسه با انفجار جنبش راکد استیبل کوین در اواسط ماه مارس، که به عنوان یک کاتالیزور برای رالی طولانی مدت بازار گاوی عمل کرد، اهمیت کمتری دارد.

با وجود برخی کاهش‌های اخیر در ارزش بازار استیبل کوین، به نظر نمی‌رسد که کوسه‌ها و نهنگ‌ها مقصر باشند. در واقع، داده‌ها نشان می‌دهد که این سهامداران کلیدی بازار آماده هستند تا در زمان مناسب به پیشبرد بازار کریپتو کمک کنند.

همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، کل سرمایه بازار در بخش استیبل کوین در فضای ارزهای دیجیتالی به پایین‌ترین سطح خود از سپتامبر ۲۰۲۱ در ماه مه رسیده است و چهاردهمین ماه متوالی کاهش خود را نشان می‌دهد، از این جهت که تا ۲۳ ماه مه ۰/۴۵ درصد کاهش یافته و به ۱۳۰ میلیارد دلار رسیده است.

بر اساس آخرین گزارش CCData درمورد استیبل کوین‌ها و ارزهای بانک مرکزی، حجم معاملات استیبل کوین در این ماه با ۴۰/۶ درصد کاهش به ۴۶۰ میلیارد رسید که کمترین حجم معاملات ماهانه از دسامبر ۲۰۲۲ بود. این گزارش اضافه می‌کند که تا ۲۲ ماه مه، تنها ۲۹۲ میلیارد دلار معامله شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا