اخبار تحلیلی

آیا شیبااینو می‌تواند به ۰/۵۰ دلار برسد؟

هوش مصنوعی گوگل بارد قیمت شیبااینو را پیش‌بینی می‌کند!

 

ارزش‌گذاری ارز دیجیتال شیبااینو (SHIB) در بحبوحه پیشرفت‌های شبکه‌ای که در حال انجام است، با هدف سودمندی بیشتر شبکه، موضوع گمانه‌زنی‌ها بوده است.

در این زمینه چندین هدف قیمتی برای این میم کوین تعیین شده است، با هدف جامعه گسترده‌تر برای رسیدن به نقطه عطف ۱ دلاری. با این حال، برای دستیابی به این موقعیت، شیبااینو احتمالا به حمایت کف قیمتی ۰/۵۰ دلاری نیاز دارد.

برای ارزیابی احتمال رسیدن شیبااینو به سطح ۰/۵۰ دلار، از پلتفرم هوش مصنوعی (AI) مولد گوگل بارد پرسیدیم چه عواملی به شیبااینو برای رسیدن به قیمت ۰/۵۰ دلار کمک می‌کند.

بر اساس این تحلیل و پاسخ این پلتفرم، ضروریست که شیبااینو افزایش فشار خرید را تجربه کند و به میزان قابل توجهی ارزش بازار توکن را به ۲۷۴/۵ میلیارد دلار افزایش دهد.

پاسخ هوش مصنوعی بارد نیز چنین بود: «برای اینکه شیبا اینو به ۰/۵۰ دلار برسد، باید به ارزش بازار تقریباً ۲۷۴/۵ میلیارد دلار دست یابد. این افزایش قابل توجهی نسبت به ارزش فعلی بازار این میم کوین است.»

عوامل موثر بر مسیر شیبااینو تا رسیدن به ۰/۵۰ دلار

هوش مصنوعی بارد اذعان کرد که میمکوین شیبااینو برای رسیدن به سطح قیمت ۰/۵۰ دلار راهی طولانی در پیش دارد، اما سه عامل را شناسایی کرد که می‌توانند در این افزایش چشمگیر نقش داشته باشند. این ابزار افزایش پذیرش شیبا و کاربرد این رمزارز را تأیید کرد. هر چه شیبا اینو بیشتر برای معاملات مورد استفاده قرار گیرد، تقاضا بیشتر می‌شود.

بارد همچنین بر ارتباط میان ادامه توسعه اکوسیستم شیبا اینو و حمایت جامعه این توکن تاکید کرد. با این حال، بارد تاکید کرد که بازار ارزهای دیجیتال بی‌ثبات و غیرقابل پیش‌بینی است.

با توجه به شرایط فعلی بازار، بعید به نظر می‌رسد که شیبااینو در آینده نزدیک به ۰/۵۰ دلار برسد. با این وجود، اگر بازار ارزهای دیجیتالی به گسترش خود ادامه دهد و SHIB به پذیرش گسترده دست یابد، رویای رسیدن به ۰/۵۰ دلار ممکن است در دراز مدت اصلاً دور از دسترس نباشد.

شیبا اینو بخشی از امید خود را به ابتکارات شبکه‌ای برای افزایش ارزش‌گذاری خود بسته است. عرضه اخیر راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دو، شیباریوم، به عنوان یک محرک مهم برای رشد این رمزارز شناخته‌ می‌شود.

لازم به ذکر است که شیباریوم به نقاط عطف مختلفی که برایش تعیین شده بود دست یافته است. در تاریخ ۲۲ اکتبر، تعداد کل تراکنش‌های شیباریوم از مرز ۳/۵ میلیون تراکنش فراتر رفته و زمان بلاک سویفت پنج ثانیه محاسبه شده است.

هم‌زمان، تاکید فزاینده‌ای بر توکن‌سوزی شیبااینو جود دارد. گزارش اخیر Finbold در ۱۸ اکتبر نشان می‌دهد که نرخ توکن‌سوزی شیبا در عرض ۲۴ ساعت به میزان ۴۱۹/۹۴ درصد افزایش یافت و در نتیجه تقریباً ۴۰ میلیون توکن شیبا از کل میزان عرضه آن در یک روز حذف شد.

تحلیل قیمت شیبااینو

تا زمان انتشار این خبر، شیبا با قیمت ۰/۰۰۰۰۰۷۰۰۶ دلار معامله می‌شود و زیان روزانه حدود ۰/۶۰ درصد را نشان می‌دهد. این توکن با ۰/۲۱ درصد افزایش در نمودار هفتگی تغییرات نسبتاً جزئی داشته است.

نمودار قیمت هفت روزه شیبااینو
نمودار قیمت هفت روزه شیبااینو – منبع: Finbold

در تحلیل تکنیکال شیبا اینو، این رمزارز در حال حاضر تحت سلطه احساسات نزولی است. خلاصه‌ای از گیج‌های یک روزه به‌دست‌آمده از TradingView با امتیاز احساسات فروش ۱۲ مطابقت دارد که با امتیاز ۱۰ از میانگین‌های متحرک مطابقت دارد. اسیلاتورها در حال حاضر خنثی هستند و امتیاز ۸ را ثبت کرده‌اند.

 

تحلیل تکنیکال شیبااینو
تحلیل تکنیکال شیبااینو – منبع: TradingView

در نهایت، چشم‌انداز شیبااینو به حرکت کلی این رمزارز در بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال بستگی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا