اخبار اتریوم

صندوق درآمدزایی گری اسکیل برای استیکینگ ارزهای دیجیتال

صندوق درآمدزایی گری اسکیل در خدمت سرمایه‌گذاران خاص

 

شرکت گری اسکیل (Grayscale Investments) از صندوق درآمدزایی فعال Grayscale Dynamic Income Fund با نماد GDIC رونمایی کرد. صندوق درآمدزایی فعال گری اسکیل برای سرمایه گذارانی با دارایی‌های تحت مدیریت (AUM) بیش از ۱/۱ میلیون دلار یا دارایی خالص بیش از ۲/۲ میلیون دلار طراحی شده است. 

این صندوق درآمدزایی فعال، بر ایجاد درآمد از طریق توکن‌های ارز دیجیتال تمرکز دارد. سرمایه‌گذاران می‌توانند پاداش‌های استیکینگ ارزهای دیجیتال را به صورت هفتگی به دلار آمریکا تبدیل کنند. 

در واقع، شرکت گری اسکیل قصد دارد توکن‌های مبتنی بر الگوریتم یا مکانیسم اثبات سهام را برای پرتفوی کاربران در نظر بگیرد و درآمد استیکینگ ارزهای دیجیتال را نسبت به رشد سرمایه به حداکثر برساند.

شایان ذکر است که این صندوق درآمدزایی فعال شامل توکن‌هایی مانند آزموسیس (OSMO)، سولانا (SOL) و پولکادات (DOT) است که سولانا بر اساس ارزش بازار در بین ده توکن برتر قرار دارد. با این حال، ممکن است تخصیص دارایی‌های کریپتو به صلاحدید گری اسکیل تغییر کند. 

دارایی‌های در معرض تغییر به صلاحدید گری اسکیل
دارایی‌های در معرض تغییر به صلاحدید گری اسکیل – منبع: Grayscale

چالش‌های پیش روی ETF بیتکوین و اتریوم گری اسکیل

صندوق ETF بیتکوین گری اسکیل به دلیل کارمزدهای بالای خود به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و همین موضوع باعث خروج قابل توجه سرمایه از زمان راه‌اندازی صندوق گری اسکیل شده است. 

از طرفی، هزینه مدیریت ETF بیتکوین گری اسکیل ۱/۵٪ در سال است که به میزان قابل توجهی بالاتر از میانگین کلی است. علاوه بر این، گری اسکیل برای دریافت تاییدیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای صندوق ETF آتی اتریوم خود با موانع نظارتی روبرو است، که نشان از چالش‌های مداوم و قوانین سخت نظارتی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا