اخبار اتریوم

برداشت ۸هزار اتریوم توسط نهنگ اتریوم قیمت این رمزارز را افزایش داد

اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۲/۶۴ درصد افزایش یافت و با قیمت ۱۸۴۰ دلار معامله می‌شود.

 

اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۲/۶۴ درصد افزایش یافت و با قیمت ۱۸۴۰ دلار معامله می‌شود.

به گفته ارائه‌دهنده داده‌های زنجیره‌ای Lookonchain، یک آدرس ارز دیجیتال با موجودی ارز دیجیتال قابل توجهی که به عنوان نهنگ در نظر گرفته می‌شود، شروع به برداشت ۸۶۹۸ اتریوم از صرافی بایننس، یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان کرد.

براساس گزارش Lookonchain، این نهنگ قصد خرید اتریوم بیشتری داشت. برای دستیابی به این هدف، این نهنگ ۳۱/۸ میلیون USDT به بایننس سپرده و ۸۶۹۶ اتریوم به ارزش ۱۵/۹۴ میلیون دلار برداشت کرد. عدم تعادل در هر دو معامله می‌تواند به این معنا باشد که این نهنگ دارایی‌های دیگری را خریداری کرده یا به فعالیت‌های دیگری مشغول است.

سپرده‌گذاری دارایی‌ها در یک صرافی و به صورت مستمر می‌تواند نشانه تمایل به فروش باشد، که درمورد سپرده‌های تتر این نهنگ هم صدق می‌کند. برداشت دارایی‌های اتریوم، از سوی دیگر می‌تواند نشانه جمع‌آوری دارایی‌ها باشد.

برخی از دارندگان بزرگ ممکن است ترجیح دهند دارایی‌های خود را درازمدت هولد کنند و از این مبادلات به عنوان راهی برای ذخیره ایمن استفاده کنند و وسوسه شرکت در معاملات کوتاه‌مدت را کاهش دهند.

این احتمال همچنین در این واقعیت نهفته است که برداشت دارایی‌ها می‌تواند بخشی از یک استراتژی تجاری بزرگتر یا یک حرکت سوداگرانه بر اساس روندهای بازار باشد.

بر اساس گزارش Lookonchain، این نهنگ در تاریخ دوم نوامبر پس از افزایش قیمت اتریوم در یک حرکت سودآور، ۲۴۴۹۵ اتریوم به ارزش ۴۵ میلیون دلار را به بایننس واریز کرد. همچنین از ۱۲ فوریه ۸ بار اتریوم معامله کرده که ۷ مورد آن سودآور بوده، با نرخ برد ۸۷/۵ درصد و سود کل ۱۳ میلیون دلار.

در دنیای ارزهای دیجیتال، دارندگان بزرگ که اغلب به آنها «نهنگ» می‌گویند، می‌توانند تاثیر قابل توجهی بر بازار داشته باشند.

در زمان نگارش این خبر، اتریوم با افزایش ۲/۶۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به خرید عظیم این نهنگ پاسخ داد و در زمان انتشار این خبر با قیمت ۱۸۴۰ دلار معامله شد.

بازارهای کریپتو هفته پرنوسانی را تجربه کردند زیرا رالی فعلی فراتر از بیتکوین رفته و به دارایی‌های با ارزش کمتر گسترش یافت. این موضوع باعث شد که کارمزدهای اتریوم در هفته ۳۰ درصد افزایش یابد، زیرا بسیاری از توکن‌های با ارزش کمتر شاهد افزایش حجم معاملات در زنجیره بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا