اخبار بیت کوین

آرتور هیز: «اگر اسپات ETF بیت کوین تایید شود، بیت کوین می‌میرد.»

آرتور هیز، مدیرعامل بیتمکس، عنوان کرد که با تایید اثبات ETF بیت کوین باید شاهد مرگ شبکه بیت کوین باشیم.

 

آرتور هیز، مدیرعامل سابق بیتمکس و یکی از نام‌های تاثیرگذار در دنیای ارزهای دیجیتال، در بیانیه خود تاثیر اسپات ETF بیت کوین را ارزیابی کرد.

طبق گفته آرتور هیز، تایید اسپات ETF بیت کوین تاثیر منفی روی آینده بیت کوین دارد. وی معتقد است که این مشتقات ETF باعث می‌شود که حجم عظیمی از بیت کوین در دست چند شرکت مالی مانند بلک راک بیفتد و بیت کوین دیگر در بلاک چین فعالیت چندانی نداشته باشد. همچنین آرتور هیز بر این باور است که اسپات ETF بیت کوین باعث سقوط ماینرها می‌شود.

طبق سناریوی آرتور، بیت کوین عمدتا توسط چند شرکت مالی مدیریت می‌شود و این موضوع به شدت روی ارزش بیت کوین تاثیر می‌گذارد و موقعیت بیت کوین را تضعیف می‌کند. از طرفی، بیت کوین اولین دارایی مالی در تاریخ بشریت است که تنها زمانی وجود خارجی دارد که حرکت کند. 

اگر پاداش‌ها و حجم بلوک بیت کوین در سطح ۲۱۴۰، به صفر برسد ماینرها فقط برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها و به کمک کارمزد تراکنش‌ها پاداش دریافت می‌کنند. از طرفی، بدون ماینرها شبکه بیت کوین از بین می‌رود و بیت کوین برای همیشه ناپدید می‌شود. 

البته آرتور هیز بر این باور است که اگر بیت کوین چنین سرنوشتی داشته باشد، بدون شک دارایی‌ها و ارزهای مشابهی وارد بازار می‌شوند و در یک سیستم مالی غیر متمرکز روند خود را ادامه می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا