خبر فوری

راه‌اندازی ویژگی صوتی در ChatGPT: رایگان برای همه

قابلیت ارتباط صوتی با ChatGPT

 

شرکت OpenAI، خالق ChatGPT، یک ویژگی صوتی معرفی کرده است که برای همه کاربران این هوش مصنوعی رایگان است. 

این خبر در بحبوحه اخباری مبنی بر این منتشر شد که ChatGPT در مورد قیمت ارزهای دیجیتال پیش‌بینی‌های ارائه داده و به عنوان مثال گفته که سولانا تا پایان سال جاری به ۱۰۰ دلار خواهد رسید. 

OpenAI، شرکتی که چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT را توسعه داده است، از یک ویژگی صوتی جدید خبر داد. این ویژگی جدید اکنون برای همه کاربران در دسترس و رایگان است. 

این خبر در یک توییت منتشر شد: «اکنون ChatGPT با صدا برای همه کاربران رایگان در دسترس است. برنامه را در تلفن خود دانلود کنید و برای شروع مکالمه روی نماد هدفون ضربه بزنید.» 

در تریلری که برای معرفی این ویژگی صوتی جدید ساخته شده، خانمی از ChatGPT درباره تعداد ایده‌آل برش‌های پیتزا برای ۷۷۸ نفر می‌پرسد. ChatGPT بی‌درنگ پاسخ می دهد و به طور متوسط ۳ برش برای هر نفر را توصیه می‌کند و تضمین می‌کند که در مجموع ۱۹۰ برش همه حداقل ۳ برش دریافت می کنند. 

پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال توسط ChatGPT 

این ابزار هوش مصنوعی جدیداً درباره قیمت ارزهای دیجیتال نیز پیش‌بینی‌هایی ارائه می‌دهد. ChatGPT پیش‌بینی کرده که سولانا تا پایان سال ۲۰۲۳ به ۱۰۰ دلار و تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۲۵۰ دلار خواهد رسید. 

این پیش‌بینی قیمت سولانا در درجه اول به دلیل عملکرد فعلی بلاکچین سولانا و سپس به خاطر برنامه‌های این شبکه برای تثبیت موقعیت خود در رقابت با اتریوم است. 

چت‌بات ChatGPT از مقیاس پذیری بالای سولانا، هزینه‌های پایین آن و اکوسیستم DApps در حال گسترش آن را به عنوان محرک‌های افزایش قیمت آن در ماه‌های آینده نام می‌کند. سولانا نیز مانند اتریوم پلتفرمی برای اجرای قراردادهای هوشمند ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا