اخبار صرافی هااخبار قانون‌گذاری

صرافی بایننس مجوز فعالیت در دبی را دریافت کرد

صرافی بایننس در دبی اعلام کرد کاربران واجد شرایط اکنون می‌توانند به خدمات مجاز دسترسی داشته باشند.

 

صرافی بایننس پیش‌شرط‌های تعیین‌شده از زمان دریافت مجوز مقدماتی در سپتامبر ۲۰۲۲ را فراهم کرد و اعلام کرد که کاربران واجد شرایط در دبی اکنون می‌توانند به خدمات مجاز دسترسی داشته باشند.

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، پس از انجام پیش‌شرط‌ها از زمان دریافت مجوز مقدماتی در سپتامبر ۲۰۲۲، روز دوشنبه اعلام کرد که مجوز فعالیت در دبی را دریافت کرده است.

سال گذشته بایننس مجوز حداقل محصول قابل عرضه (MVP) را از سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی دبی (VARA) دریافت کرد که به آن اجازه می‌دهد یک حساب بانکی داخلی برای نگهداری وجوه مشتریان افتتاح کند، یک صرافی رمزارز راه‌اندازی کند و خدمات پرداخت و نگهداری را ارائه دهد.

صرافی بایننس در اطلاعیه رسمی خود اعلام کرده است: «پیشرفت از مرحله مجوز موقت، که در سال ۲۰۲۲ اعطا شد، به مجوز MVP عملیاتی، به این معنی است که کاربران واجد شرایط در دبی اکنون می‌توانند به خدمات مجاز دسترسی داشته باشند؛ از جمله توانایی تبدیل امن دارایی‌های مجازی به فیات تحت استانداردهای تعیین‌شده VARA مطابق با کارگروه اقدام مالی بین دولت‌ها.»

دبی یک پروسه صدور مجوز چهار مرحله‌ای دارد و اکنون با صدور مجوز برای محصول کامل بازار (FMP) سه مرحله از این مراحل برای بایننس باقی مانده است که انتظار می‌رود پس از نشان دادن انطباق با تمام قوانین وجود میسر شود.

برد بایننس در دبی زمانی حاصل شد که قرار است دوباره وارد ژاپن شود و در آلمان، اتریش، بلژیک و هلند با شکست مواجه شد. طبق آخرین اخبار٬ تنظیم‌کنندگان قوانین به دلیل راه‌اندازی یک صرافی ثبت‌نشده از بازوی ایالات متحده بایننس نیز شکایت کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا