اخبار آلت کوین هااخبار صرافی ها

انتقال ۳۹ میلیون ریپل به صرافی کوین بیس توسط یک نهنگ

یک نهنگ ۲۸ میلیون دلار ریپل به یک کیف پول ناشناخته در صرافی کوین بیس منتقل کرد.

 

با پیشرفت جامعه ریپل و افزایش قیمت آن، توکن XRP بار دیگر در حوزه کریپتو خودی نشان می‌دهد. Whale Alert، پلتفرم ردیابی بلاکچین اخیراً از داده‌هایی رونمایی کرده است که نقل و انتقالات عظیم نهنگ‌ها در محدوده رمزارز ریپل را نشان می‌دهد. 

از امروز، ۱۱ نوامبر، یک حرکت عظیم نهنگ با انتقال بیش از ۳۹ میلیون ریپل به یک صرافی متمرکز، باعث شد که نظر معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به این رمزارز جلب شود. به نظر می‌رسد این انتقال به خاطر افزایش قیمت اخیری است که در چند روز گذشته برای ریپل اتفاق افتاد.

همه چیز درباره انتقال ۳۹ میلیون ریپل

طبق داده‌های افشا شده توسط Whale Alert، مبلغ ۳۹.۵۲ میلیون ریپل از یک کیف پول ناشناخته (rnomGKELNK…59McmhLnwy) به صرافی کوین بیس، صرافی دارایی دیجیتال مستقر در سانفرانسیسکو، منتقل شد. به علاوه، کوین‌های منتقل شده معادل ۲۵.۸۵ میلیون دلار بود.

انتقال کوین‌ها به صرافی همراه با جهش قیمت باعث شد که احساسات صعودی برای این توکن شکل بگیرد. همانطور که قبلا توسط رسانه‌های کوین تلگراف گزارش شده بود، یک سری از تراکنش‌های نهنگ برای کوین ریپل کاهش یافت. 

علاوه بر این، تراکنش‌های ریپل از کیف پول‌های ناشناخته به صرافی باعث شد که علاقمندان به بازار کریپتو در مورد آینده این کوین کنجکاو شوند. جامعه ریپل پس از کشمکش اخیر خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار شور و هیجانی در بازار کریپتو ایجاد کرد. 

در زمان نوشتن این خبر، قیمت ریپل شاهد افزایش معاملات مارجین ۱.۹۹ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته بود و به مبلغ ۰.۶۶ دلار رسید. با این حال حجم معاملات ۲۴ ساعته کاهش ۳۵.۶۳ درصدی را تجربه کرد و امروز به ۲.۰۸ میلیارد دلار رسید.

علاوه بر این، جان دیتون، پس از بحث در مورد قانونی بودن فروش ریپل در سراسر جهان، دسترسی کمیسیون بورس و اوراق بهادار به فراتر از مرزهای ایالات متحده را به چالش کشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا