اخبار صرافی ها

سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری صرافی بیت گت برای رشد اکوسیستم کریپتو

راه‌اندازی صندوق Bitget EmpowerX صرافی بیت گت با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری

 

صرافی بیت گت از راه‌اندازی یک صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری در ماه آوریل با تمرکز بر سرمایه‌گذاری در پروژه‌های کریپتو در آسیا خبر داد.

صرافی رمزارز بیت گت از راه‌اندازی صندوق جدید خود با تمرکز بر رشد اکوسیستم خود و سرمایه‌گذاری در مبادلات منطقه‌ای، شرکت‌های تحلیلی، رسانه‌ها و نهادهایی که می‌توانند به رشد آن کمک کنند، خبر داد.

صرافی بیت گت از راه‌اندازی صندوق Bitget EmpowerX خبر داد که ۱۰۰ میلیون دلار برای به حداکثر رساندن «تاثیر بلندمدت» شرکت در فضای کریپتو سرمایه‌گذاری خواهد کرد. صرافی بیت گت معتقد است که تنوع بخشیدن به خدمات برای دستیابی به نیازهای پایگاه کاربران جهانی، کلید گسترش اکوسیستم کریپتو است.

گریسی چن، مدیرعامل صرافی بیت گت، گفت که این شرکت انتظار دارد در ماه‌های آینده سرمایه‌گذاری، ادغام بیشتری را انجام دهد، زیرا چشم‌انداز فعالیت‌های صرافی با تغییر در مقررات تغییر می‌کند.

به گفته چن، این صندوق «گام بزرگ دیگری» در ماموریت شرکت برای تبدیل صرافی بیت گت به یک پلتفرم جامع است که نیازهای در حال تغییر کاربران رمزارز را برآورده می‌کند.

صرافی بیت گت اوایل سال جاری یک صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری وب3 را برای پروژه‌های ارز دیجیتال در آسیا راه‌اندازی کرد. در ۱۰ آوریل، بیت گت گفت که بودجه پروژه‌های مناسب برای فضای وب3 در سراسر جهان را هدف قرار می‌دهد و در عین حال بر پروژه‌های آسیایی با تیم‌های با تجربه که روی حل مشکلات دنیای واقعی کار می‌کنند، تمرکز می‌کند.

در همین حال، کیف پول چند زنجیره‌ای BitKeep اخیراً پس از اینکه صرافی بیت گت سهام کنترلی این شرکت را به قیمت ۳۰ میلیون دلار در ماه مارس خریداری کرد، به کیف پول Bitget تغییر نام داد. در ۱۰ آگوست، BitKeep نام خود را با راه‌اندازی یک ویژگی درون کیف پول به نام Bitget Swap تغییر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا