اخبار بیت کوین

دارایی بیتکوین رابرت کیوساکی بعد از تایید ETF بیتکوین

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، در یک توییت فاش کرد که بعد از تایید ETF بیتکوین چه مقدار بیت کوین خریده است.


رابرت کیوساکی، حامی و سرمایه‌گذار بیت کوین، طی یک توییت پیش بینی تیره و تاری از بازار ارزهای دیجیتال انجام داده است. او پس از چراغ سبز کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده به صندوق‌های ETF بیت کوین، فاش کرد که چقدر بیت کوین خریداری کرده است. 

کیوساکی معتقد است که اگر خزانه داری، فدرال رزرو و نهادهای دولتی نتوانند اقتصاد آمریکا را نجات دهند، ایالات متحده باید برای مشکلات بزرگتری آماده باشد. او معتقد است که ایالات متحده با تورم شدید روبرو می‌شود.

رابرت کیوساکی از سال ۲۰۲۲ از بیتکوین حمایت می‌کند و شروع همه‌گیری کرونا مقدار زیاد دلار چاپ کرد و پیش بینی می‌کند که روند قیمت بیت کوین صعودی باشد. او در این توییت فاش کرد که ۵ بیت کوین دیگر خریده است که در زمان نگارش این مقاله جمع ۵ بیت کوین معادل ۲۳۱۲۹۱ دلار است.

چراغ سبز آژانس SEC برای تایید ETF بیتکوین

آژانس SEC صندوق ETF بیت کوین را برای ۱۱ صادر کننده از جمله BlackRock، VanEck، Fidelity، Ark Invest و Grayscale تایید کرده است. این شرکت‌ها برای راه اندازی اولین ETF بیت کوین خود آماده هستند و هزینه‌های مدیریت را کم کردند تا بتوانند محصولات جذاب‌تری ارائه کنند. 

با این حال، گری جنسلر، رئیس SEC، پس از هک شدن حساب توییتر این آژانس تایید ETF بیت کوین را اعلام کرد. قیمت بیت کوین در ابتدا افزایش و سپس به شدت سقوط کرد. در این میان، برخی از اعضای جامعه بیت کوین، از جمله آنتونی اسکاراموچی، در اظهارات جنسلر تردید داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا