اخبار صرافی ها

پایان دوره ورشکستگی BlockFi و پرداخت بدهی مشتریان

BlockFi روز سه‌شنبه اعلام کرد که رسماً از ورشکستگی خارج شده است.


BlockFi روز سه‌شنبه اعلام کرد که رسماً از ورشکستگی خارج شده است. این شرکت در حال حاضر می‌تواند بدهی طلبکاران را پرداخت کند.

BlockFi، شرکت وام‌دهنده کریپتو، سال گذشته پس از فروپاشی صرافی FTX مجبور به توقف برداشت شد. هر چند، روز سه‌شنبه اعلام کرد که رسماً از ورشکستگی خارج شده است و اکنون می‌تواند تمامی بدهی‌های خود را پرداخت کند.

این شرکت در یک پست وبلاگی گفت:

«مدیریت، مشاوران و سایر ذینفعان BlockFi در ۱۱ ماه گذشته سخت تلاش کردند تا به نقطه عطف حیاتی برسند. ما با افتخار اعلام می‌کنیم که BlockFi سریع‌تر و کارآمدتر از بسیاری از شرکت‌های ارز دیجیتال خرد به تاریخ اجرایی شدن خود رسید.»

برنامه‌ریزی برای پایان دوره ورشکستگی

BlockFi که ماه‌ها بر روی طرح ورشکستگی کار می‌کرد، اکنون می‌تواند طبق یک برنامه‌ریزی درست دارایی‌های شرکت‌هایی از جمله FTX و Three Arrows Capital را بازیابی کند.

این شرکت به توزیع دارایی‌های دیجیتال بین مشتریان ادامه می‌دهد. برداشت‌ها در حال حاضر تقریباً برای «تمام مشتریان کیف پول» در دسترس است. به گفته این شرکت، کاربرانی که در BlockFi حساب‌های سودآور داشتند، ایمیل‌هایی را دریافت می‌کنند و پس از آن می‌توانند وجوهشان را طی چند ماه آینده برداشت کنند.

این شرکت انتظار دارد که این اولین موج توزیع‌ها باشد و پس از آن برداشت‌های بعدی اضافه می‌شود. میزان توزیع سرمایه بعدی به عوامل زیادی بستگی دارد اما در درجه اول رفتار این در موارد ورشکستگی FTX است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا