اخبار بیت کوین

بلک راک در انتظار تایید ETF بیتکوین تا چهارشنبه آینده

به نظر می‌رسد ETF بیتکوین بلک راک چهارشنبه آینده تایید شود.

 

به نظر می‌رسد که بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی جهان، چهارشنبه هفته آینده برای درخواست ETF بیتکوین خود تاییدیه دریافت کند. این حرکت به عنوان یک گام مهم برای ادغام ارزهای دیجیتال و محصولات مالی است. ETF بیت کوین سرمایه‌گذاران را مستقیماً در معرض بیتکوین قرار می‌دهد با آن معامله می‌کند. به همین دلیل صندوق بیت کوین کمک شایانی به جذب به سرمایه‌گذاران متعدد می‌کند و آن‌هایی که به دنبال گزینه‌های سرمایه‌گذاری ساده‌تری هستند مسلماً به سمت ETF بیتکوین جذب می‌شوند.

علاقمندان به کریپتو، تایید ETF بیتکوین را یک سیگنال صعودی می‌دانند و معتقدند که معرفی یک ETF بیتکوین می‌تواند میلیاردها دلار را به بازار ارزهای دیجیتال جذب کند. از طرفی، پیش بینی‌های این رویداد و افزایش اخیر قیمت بیت کوین کمک زیادی به بازار کرده است و بازار نسبت به پذیرش ارزهای دیجیتال خوشبین است.

موانع نظارتی و واکنش‌های بازار نسبت به تایید ETF بیتکوین بلک راک

منتقدانی از جمله Better Markets ‌نگرانی‌های خود در مورد نوسانات و چالش‌های نظارتی بیت کوین را مطرح کردند و از SEC خواستند تا خطرات بالقوه تایید ETF بیتکوین را در نظر بگیرد.

شرکت‌های بزرگی مانند Grayscale Investments، Valkyrie، ARK 21Shares، Invesco، و VanEck پرونده‌های به روز ETF بیتکوین را برای SEC ارسال کردند و این نشان‌دهنده علاقه فزاینده به ارائه چنین محصولاتی است. همچنین صرافی VanEck، WisdomTree، Pando Asset AG و Franklin Templeton فرم‌هایی را برای SEC ارسال کرد.

تایید اسپات ETF بیتکوین بلک راک می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال و بخش مالی داشته باشد. در واقع این تایید یک نقطه عطف در ادغام ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری اصلی و افزایش دسترسی به بیت کوین است. 

چراغ سبز SEC نیز می‌تواند نشان دهنده پذیرش رو به رشد ارزهای دیجیتال باشد، اعتماد سرمایه‌گذاران را تقویت کند و به طور بالقوه باعث نوآوری و سرمایه‌گذاری بیشتر در فضای ارزهای دیجیتال شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا