اخبار صرافی ها

صرافی رابین هود با ۳ میلیارد دلار بیت کوین سومین دارنده بزرگ بیتکوین است

رابین هود سومین دارنده بیت کوین پس از صرافی‌های بایننس و بیت فینکس است.

 

صرافی رابین هود حدود ۱۱۸۳۰۰ بیت کوین را از چندین کیف پول کوچک در یک دوره سه‌ماهه به کیف پول دیگری منتقل کرد.

پلتفرم سرمایه‌گذاری و معاملاتی رابین هود (HOOD) بیش از ۳ میلیارد دلار بیت کوین (BTC) را در یک کیف پول واحد نگهداری می‌کند که دارایی‌ها را طی چند ماه جذب کرد. این موضوع باعث می‌شود که رابین هود سومین دارنده بیت کوین پس از صرافی‌های بایننس و بیت فینکس باشد که به ترتیب ۶/۴ و ۴/۳ میلیارد دلار توکن در کیف پول‌های جداگانه نگهداری می‌کنند.

این کیف پول قبلاً در چند ماه گذشته در بین ناظران بازار شهرت پیدا کرده بود زیرا هویت صاحبان آن باعث ایجاد بحث‌ها و نگرانی‌هایی در مورد این موضوع شده بود که صاحب مرموز این حجم بالای بیت کوین چه کسی می‌تواند باشد.

صرافی رابین هود به طور علنی در مورد این اخبار اظهار نظر نکرده است.

این نقل و انتقالات باعث گمانه‌زنی‌هایی شد از ذخایر بیت کوین متعلق به غول مالی بلک راک که در اوایل سال جاری برای صندوق ETF بیت کوین ثبت‌نام کرد٬ تا صرافی ارز دیجیتال Gemini که دارایی‌های کاربران خود را به کیف پول منتقل کرد.

داده‌ها نشان می‌دهد که رابین هود حدود ۱۱۸۳۰۰ بیت کوین را از چندین کیف پول کوچک دیگر در یک دوره سه ماهه به کیف پول دیگری منتقل کرده است. این شرکت اعلام کرده است که از تمام دارایی‌های مشتریان، از جمله بیت کوین نگهبانی می‌کند.

همه این دارایی‌ها در بلاک چین بیت کوین نگهداری می‌شوند. داده‌های BitInfoCharts نشان می‌دهد که اولین تراکنش‌ها در ۸ مارس انجام شد و پس از آن مقادیر زیادی بیت کوین تا ۱۴ جولای منتقل شد.

در همین حال، هولدینگ‌ها میزان قرار گرفتن صرافی رابین هود را در معرض بیت کوین با وجود حجم کم مبادلات کریپتو در پلتفرم آن مشخص کرده‌اند.

طبق آخرین اطلاعات مربوط به درآمد، صرافی رابین هود درآمد معاملات کریپتو را تنها ۳۱ میلیون دلار در سه‌ماهه دوم اعلام کرد که ۱۸ درصد کمتر از ۳۸ میلیون دلار در سه ماهه اول بود. این ارقام ۱۶ درصد از درآمد ۱۹۳ میلیون دلاری معاملات در همه دسته‌ها بود که طبق گزارش قبلی، ۷ درصد کاهش متوالی داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا