اخبار صرافی ها

عرضه رسمی یورو تتر و تتر گلد در صرافی‌ها

تتر از فهرست شدن یورو تتر و تتر گلد در XT.COM خبر داد.

 

یورو تتر (₮EUR) و تتر گلد (₮XAU) در صرافی‌ها فهرست شده‌اند.

تتر از فهرست شدن یورو تتر و تتر گلد در XT.COM خبر داد. این اتفاق به کاربران پلتفرم امکان دسترسی به تتر گلد و همچنین امکان معامله با استفاده از یورو تتر را به‌عنوان استیبل کوین با نسبت 1:1 به یورو فراهم می‌کند.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد افزودن یورو تتر و تتر گلد به کاربران XT.COM اجازه می‌دهد تا به دو استیبل کوین توسعه یافته توسط Tether دسترسی پیدا کنند.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، ارزهای دیجیتال بعدی را که قرار است در فهرست معاملات صرافی‌ها قرار بگیرند ارزیابی کرد و گفت:

«به‌عنوان شرکت عرضه‌کننده استیبل کوین پیشرو در بازار امروز که به حجم نقدینگی استثنایی خود، سهم بازار در حال گسترش و پذیرش گسترده شناخته می‌شود، این امر بر تعهد ما برای فراهم کردن آزادی مالی و تقویت جامعیت اقتصادی برای جوامع در سراسر جهان تأکید می‌کند.»

تتر گلد توسط Tether در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد، نشان‌دهنده مالکیت یک اونس تروی طلا است که در یک انبار سوئیسی تحت کنترل این شرکت نگهداری می‌شود.

از سوی دیگر، یورو تتر یک استیبل کوین یورو است که توسط تتر پشتیبانی می‌شود و یورو را از طریق یک شبکه غیرمتمرکز منعکس می‌کند.

در حال حاضر، تتر گلد و یورو تتر به ترتیب دارای ارزش بازار ۴۷۴ میلیون دلار و ۴۴ میلیون دلار هستند. علیرغم اینکه این ارقام توسط USDT با پشتوانه دلار آمریکا بسیار ضعیف شده است، این دو استیبل کوین با موفقیت در فهرست چندین صرافی برای معاملات قرار گرفته‌اند.

نقطه عطف مهم دیگر برای شرکت تتر این بود که در ماه ژوئن یک یادداشت تفاهم (MOU) با دولت گرجستان امضا کرد تا این کشور را به عنوان یک قطب جهانی به رسمیت بشناسد.

تسلط USDT در سال گذشته به دلیل بحران بانکی و متعاقب آن تلاطم بازار استیبل کوین که باعث شد گردش آن به بالای ۸۳ میلیارد دلار برسد، رشد قابل توجهی داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا