اخبار بین الملل

۷ میلیون کیف پول فعال به صورت روزانه

استفاده و تعداد کاربران اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز

 

بر اساس داده‌های DappRadar، تعداد کیف پول‌های رمزارزی که به صورت روزانه فعالیت دارنند از میانگین ۷ میلیون عدد گذشته است.

آخرین گزارش‌ها از DappRadar شاخص‌های صعودی را در بخش اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز یا Dapp و Web3 نشان می‌دهد که بیانگر افزایش استفاده و تعداد کاربران این اپلیکیشن‌هاست.

استفاده و تعداد کاربران در اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ شاهد رشد ۷۷ درصدی نسبت به سال گذشته بوده است. همچنین کیف پول‌هایی که به صورت روزانه فعال بوده‌اند نسبت به زمان مشابه در سال قبل ۴۴ درصد رشد داشته‌اند.

افزایش قیمت بیتکوین به بالاترین سطح قیمتی خود، پذیرش صندوق قابل معامله بیت کوین ETF توسط سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا و ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری متعدد توسط شرکت‌های بزرگ می‌تواند از دلایل اصلی این افزایش باشد.

تعداد کیف پول‌های رمزارزی فعال به صورت روزانه در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲، دو برابر شده است و به رقم ۴/۸ میلیون رسیده است. 

در گزارشی جالب از DappRadar ، بخش NFTها بیشترین میزان سود دهی را در سال ۲۰۲۳ داشته‌اند که با توجه به سال گذشته ۱۶۶ درصد افزایش پیدا کرده است. 

بخش NFTها همچنان در سال ۲۰۲۴ موضع قوی خود را حفظ کرده و در ۳ ماهه اول سال حجم معاملات ۵۰ درصد رشد داشته و به ۳/۹ میلیارد رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا