اخبار بین الملل

بلیط فیلم تیلور سویفت با بیت کوین، دوج کوین و شیبا

بلیط کنسرت تیلور سویفت را با ریپل، اتریوم و کوین‌های دیگر از طریق AMC و BitPay بخرید.

 

طرفداران تیلور سویفت این خبر خوب برای شماست: از این پس می‌توانید با استفاده از ارزهای دیجیتالی معروف مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و شیبا اینو بلیط‌های فیلم تیلور سویفت را بخرید. این فیلم تیلور سویفت که پیش‌فروش منحصر به فرد ۱۰۰ میلیون دلاری را از آن خود کرد، تور کنسرت جهانی رکوردشکن تیلور را به صورت مستند نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که فقط در آمریکای شمال بیش از ۵ میلیارد دلار درآمد برای او داشته باشد.

اوایل سال گذشته شرکت BitPay، ارائه دهنده خدمات پرداخت کریپتو، همکاری خود با تئاتر زنجیره‌ای AMC را راه‌اندازی کرد و اکنون این دو با یکدیگر همکاری می‌کنند تا بلیط فیلم تیلور سویفت را از طریق ارزهای دیجیتال به فروش برساند. علاقمندان می‌توانند از طریق وبسایت یا اپلیکیشن AMC به راحتی از طریق BitPay پرداخت خود را انجام دهند.

علاوه بر بیتکوین، اتریوم، دوجکوین و شیبا اینو، کاربران می‌توانند با سایر ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین کش، لایت کوین و ریپل نیز خرید انجام دهند. 

شرکت AMC نقش مهمی در تبلیغات فیلم Eras بازی کرد. در یک اقدام بی‌سابقه این شرکت با تیلور سویفت مذاکره انجام داد تا فیلم‌هایش را تضمین کند و از این طریق تیلور سویفت ۵۷ درصد از کل درآمد فروش بلیط را از آن خود می‌کند. این یک فرصت طلایی برای استعدادهای خلاق است.

به نظر می‌رسد که این فیلم از طریق حمایت کریپتو و ارزهای دیگر رکورد گیشه را بزند و تماشاگران زیادی را به صحنه سینما بیاورد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا