اخبار بین المللاخبار صرافی ها

MAS مجوز اولیه برای عملیات صرافی Upbit در سنگاپور را صادر می‌کند

خدمات توکنی پرداخت دیجیتال برای سرمایه‌گذاران نهادی در صرافی Upbit سنگاپور

 

صرافی Upbit در کره جنوبی با وجود مجوز می‌تواند خدمات توکنی پرداخت دیجیتال را به سرمایه‌گذاران نهادی ارائه کند. هرچند هنوز منتظر مجوز کامل MPI از MAS است.

بزرگترین صرافی کره جنوبی از نظر حجم، Upbit، مجوز موسسه پرداخت بزرگ (MPI) در سنگاپور را از طریق نهاد خود در سنگاپور دریافت کرده است.

Upbit سنگاپور در ۱۶ اکتبر اعلام کرد که مرجع مالی سنگاپور (MAS) مجوز اصولی را اعطا می‌کند. این مجوز به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا خدمات توکنی پرداخت دیجیتال را در اختیار سرمایه‌گذار نهادی قرار دهند.

الکس کیم، مدیرعامل و بنیانگذار Upbit در سنگاپور، در مورد توسعه اخیر خود صحبت کرد. وی تاکید داشت که تصویب این مجوز نشان‌دهنده یک نقطه عطف استراتژیک برای تقویت حضور محلی در این کشور است. کیم گفت: 

«ما از سال ۲۰۱۸ در حال ایجاد پایه‌های محکم برای یک تجارت دارایی دیجیتال قوی در سنگاپور هستیم. این تاییدیه از MAS، یک نقطه عطف استراتژیک برای ما و حضور در خود سنگاپور است زیرا این کشور در خط مقدم نوآوری دارایی‌های دیجیتال قرار دارد. سنگاپور به عنوان نیروگاه جهانی ما قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کسب و کارهای خرده‌فروشی، سازمانی و زیرساختی می‌گذارد.»

سنگاپور دروازه‌ها را برای Upbit و سایر نهادها باز می‌کند

پس از دریافت مجوز MPI از Upbit، MAS سنگاپور بخشی از شبکه تبادل دارایی دیجیتال تنظیم شده در این را مدیریت خواهد کرد. Upbit APAC یک مجموعه جهانی دارایی دیجیتال شامل مبادلات دارایی دیجیتالی تنظیم شده در اندونزی و تایلند و VerifyVASP ارائه دهنده راه‌حل قوانین سفر است. 

Upbit APAC می‌خواهد تا رشد خود در بخش‌های جهانی، نهادی و زیرساخت محور را سرعت ببخشد و از توسعه‌دهندگان اختصاصی پشتیبانی کند. آزمن حمید، مدیر ارشد Upbit در سنگاپور گفت:

«ما بسیار مفتخریم که IPA را از MAS، یک تنظیم کننده مالی مشهور جهانی، دریافت می‌کنیم. این تاییدیه، تعهد تزلزل ناپذیر ما برای ایجاد مشاغل در حوزه دارایی دیجیتال در سنگاپور را نشان می‌دهد. ما از طریق همکاری با قانون‌گذارها، کسب‌وکارها و جوامع، سنگاپور را به عنوان قطب پیشرو برای نسل بعدی کسب و کارهای مالی تبدیل می‌کنیم.»

MAS در ماه اکتبر مجوزها را به شعب سنگاپور شامل Coinbase، Ripple و Sygnum Bank اعطا کرد. به علاوه بعد از مدتی تعداد ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت دیجیتال دارای مجوز MAS را به ۱۵  مرکز افزایش داد. 

کوین بیس در ۲ اکتبر تاییدیه کامل مجوز MPI را به دست آورد، در حالی که GSR، یک شرکت تجارت کریپتو، تاییدیه اصولی MPI را در همان روز دریافت کرد. روز بعد، Sygnum Singapore، شرکت زیر مجموعه بانک رمزنگاری سوئیس، نیز مجوز کامل MPI را تضمین کرد و ریپل در ۴ اکتبر تاییدیه کامل MPI را گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا