اخبار استخراجاخبار بیت کویناخبار بین المللاخبار وب 3

این چند روز در دنیای کریپتو چه گذشت؟

امارات متحده عربی قطب حامی استخراج بیت کوین در خاورمیانه

 

در اینجا مروری داریم بر آخرین اخبار روندها و رویدادهای روزانه تأثیرگذار بر قیمت بیتکوین، بلاکچین، دیفای، NFTs، وب3 و مقررات ارزهای دیجیتالی.

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، می‌گوید با ظهور بیت کوین اردینالز و BRC-20، «فرهنگ سازنده» به بیتکوین بازگشته است. در همین حال، امارات متحده عربی خود را به عنوان قطب جدید استخراج بیتکوین، چه در حال حاضر و چه در آینده معرفی کرده است، و دولت ایالات متحده شروع به توزیع وجوه بازیابی‌شده از هک Bitfinex در سال ۲۰۱۶ کرده است.

ویتالیک بوترین از بیتکوین اردینالز به دلیل احیای «فرهنگ سازندگی» تمجید کرد

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، به تأثیر مثبت ظهور بیت کوین اردینالز در بازگرداندن فرهنگ سازندگی به اکوسیستم بیتکوین در ۷ ژوئیه در توییتر اشاره کرد.

بوترین از استاندارد اردینالز و توکن BRC-20 که به نظر او رد سیاست‌های راکد در اکوسیستم بیتکوین است، ستایش کرد. به باور ویتالیک بوترین نشانه‌هایی از امید با آمدن بیت کوین اردینالز دیده می‌شود.

دولت ایالات متحده وجوه برگشت خورده از هک Bitfinex در سال ۲۰۱۶ را توزیع می‌کند

وزارت امنیت داخلی ایالات متحده ۳۱۲۲۱۹/۷۱ دلار پول نقد و ۶/۹۱۷ بیت کوین کش را به Bitfinex بازگردانده است که نشان دهنده بخش کوچکی از وجوه استخراج‌شده در هک صرافی ارزهای دیجیتالی در سال ۲۰۱۶ است. Bitfinex گفت: «این جریان بخشی از تلاش‌های مداوم Bitfinex است که با مجری قانون و سایر آژانس‌های تحقیقاتی همکاری می‌کند تا دارایی‌های به سرقت رفته از صرافی در آگوست ۲۰۱۶ را بازیابی کند.»

در جریان این هک در آگوست ۲۰۱۶ چیزی حدود ۱۱۹۵۷۶ بیت کوین به ارزش تقریبی ۷۰ میلیون دلار در آن زمان و ۳/۷ میلیارد دلار به دلار امروزی از دست رفت. در فوریه ۲۰۲۲، وزارت دادگستری ایالات متحده، ایلیا لیختنشتاین و همسرش، هدر مورگان، را به اتهام توطئه برای پولشویی وجوه دزدیده شده دستگیر کرد.

در حال حاضر ۳۱۲ هزار دلار پول نقد و نزدیک به ۲۰۰۰ دلار بیت کوین کش از هک سال ۲۰۱۶ بازیابی شده است.

امارات متحده عربی قطب حامی استخراج بیت کوین در خاورمیانه 

امارات متحده عربی با بیش از ۳۰ منطقه تجاری آزاد و سهم فزاینده‌ای در نرخ هش استخراج بیت کوین، جایگاه خود را به عنوان یک مقصد طرفدار وب3 برای شرکت‌های متمرکز بر کریپتو تثبیت کرده است.

اخبار دنیای کریپتو: شرایط استخراج بیت کوین در امارات
شرایط استخراج بیت کوین در امارات – منبع: Hashrate Index

داده‌های Hashrat Index نشان می‌دهد که ظرفیت استخراج بیت کوین امارات متحده عربی احتمالاً حدود ۴۰۰ مگاوات یا ۴٪ نرخ هش جهانی بیت‌کوین است. علاوه بر این، امارات متحده عربی با کاهش وابستگی خود به گاز طبیعی، تمرکز خود را به سمت انرژی خورشیدی و هسته‌ای معطوف کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا