خبر فوری

بیت بوی بیش از ۵۹ هزار دلار کمک مالی کریپتو دریافت می‌کند!

واکنش شدید جامعه کریپتو از کمک مالی ۵۹ هزار دلاری به بیت بوی

 

بن آرمسترانگ، اینفلوئنسر دنیای رمزارزها، که بیشتر با نام «بیت بوی» شناخته می‌شود، در بحبوحه نبرد حقوقی، ۵۹ هزار دلار کمک مالی به دست آورده است که باعث واکنش شدید جامعه شد.

آرمسترانگ اوایل امروز یک ویدیوی احساسی در توییتر منتشر کرد و از جامعه ارزهای دیجیتال درخواست کمک مالی کرد. او از فشار روحی و مالی در این ویدیو صحبت کرد که به دلیل اختلاف حقوقی مداوم با شبکه هیت متحمل شده است.

آرمسترانگ با استناد به مواردی از جمله باج‌گیری، تحقیر عمومی و حتی تهدید به مرگ، بیان کرد که شرایط سختی را در زندگی شخصی‌اش تجربه می‌کند. او ادعا کرد که شبکه هیت او را از نظر مالی محروم کرده و در نتیجه توانایی او را برای ادامه مبارزه قانونی بدون حمایت خارجی فلج کرده است.

در زمان نگارش این خبر، آدرس اتریوم لینک داده شده برای کمک‌های مالی، موجودی ۵۹۷۸۸ دلاری را نشان می‌دهد که از ۹۷ تراکنش جداگانه به دست آمده است. با این حال، جامعه کریپتو از این اقدامات خشمگین است.

آیا کمک مالی کریپتو از کنترل خارج شده است؟

این اقدام جمع‌آوری کمک مالی کریپتو با انتقاد شدید از بخش‌های مختلف دنیای ارزهای دیجیتال مواجه شده است. چهره‌های قابل‌توجهی همچون ZachXBT، محقق بلاکچین، به ویدیوی اخیر آرمسترانگ از ساعت رولکس اشاره کردند و صداقت این کاربر یوتیوب را زیر سوال بردند. چندین کاربر نشان داده‌اند که بیت بوی صاحب یک لامبورگینی است و عجیب است که مردم همچنان به او کمک می‌کنند. اگرچه آرمسترانگ اعلام کرده است که خودرویش توسط افراد مرتبط با این پرونده اخاذی شده است، اما هیچ مدرک مستدلی برای تایید این گفته وجود ندارد.

یکی دیگر از تریدرهای معروف بازار کریپتو به نام CoinMamba، اینگونه اظهار نظر کرد: «احتمالاً راه‌های بهتری برای کمک‌های مالی شما به بیت بوی وجود دارد». 

کمک‌های مالی به آرمسترانگ در زمانی انجام شده که سایر صرافی‌ها و پلتفرم‌ها برای کمک به حمایت از قربانیان زلزله اخیر در مراکش ارز دیجیتال اهدا می‌کنند. جامعه کریپتو از اهداکنندگان کمک‌های مالی به آرمسترانگ، آن هم با وجود بحرانی که هزاران نفر را تحت تاثیر قرار داده و هنوز در حال گسترش است، انتقاد می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا