اخبار تکنولوژیاخبار وب 3

کیف پول بیت گت فاز پنجم Task2Get را با کمک zkLink راه‌اندازی کرد

بیت گت با سابقه درخشان در فضای وب تری فاز پنجم Task2Get را با zkLink راه اندازی کرد.

 

بیت گت با سابقه درخشان در فضای وب تری فاز پنجم Task2Get را با کمک zkLink راه‌اندازی کرد. zkLink زیرساخت لایه ۳ ZK-Rollup است که برنامه‌های کاربردی ZK را به زنجیره‌های مختلف لایه ۱ و لایه ۲ متصل می‌کند. 

این پلتفرم وظیفه دارد که توکن‌ها را از zkSync Era، Scroll و Linea بگیرد و در شبکه اصلی zkLink Nexus سپرده‌گذاری کند. کاربران می‌توانند جوایز NFT را بر اساس نرخ تکمیل این وظایف دریافت کنند و سهمی از توکن‌ها را از استخر جوایز به دست آورند. استخر جوایز شامل ۲۰۰ هزار توکن ZKL است.

جوایز این استخرها قابل مبادله هستند و به عنوان توکن برای ایردراپ‌های آینده کیف پول بیت گت عمل می‌کنند. zkLink اخیرا یک رویداد انحصاری Community Token Sale را راه اندازی کرد که به اعضا این امکان را می‌دهد که توکن اصلی خود، ZKL را در صرافی CoinList خریداری کنند. 

کاربران می توانند ZKL را با هزینه صفر و انجام وظایف مشخص شده در طول دوره رویداد دریافت کنند. هدف Task2Get نمایش پروژه‌های امیدوارکننده Web3، ارائه انگیزه‌های جذاب برای کاربران و کشف دارایی‌ها و فرصت‌های جدید در اکوسیستم گسترده‌تر Web3 است.

کیف پول بیت گت چیست؟

کیف پول بیت گت بزرگترین پیشرو جهانی آسیا در کیف پول‌های چند زنجیره‌ای وب تری است که طیف گسترده‌ای از محصولات روی زنجیره و خدمات DeFi را ارائه می‌دهد. Bitget Wallet با بیش از ۱۵ میلیون کاربر در سراسر جهان و مشارکت با رهبران صنعتی مانند بیت کوین، اتریوم، TRON، BNB Chain، Solana و Base، به طور مداوم محصولات و خدمات ایمن و راحت را معرفی می‌کند.

zkLink چیست؟

zkLink راه حل های بلاک چین با دانش صفر را برای برنامه‌های کاربردی ZK با عملکرد بالا، از جمله Nexus ایجاد می‌کند. در واقع، zkLink یک راه حل لایه ۳ است که خدمات منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برخی از این خدمات عبارتند از:

  • کاهش تجزیه نقدینگی
  • ارائه امنیت و مقیاس پذیری را از طریق zk-Proofs
  • افزایش عملکرد با ویژگی‌های امنیتی اتریوم
  • کاهش هزینه‌های معاملاتی

zkLink Nexus چیست؟

zkLink Nexus یک پروتکل دانش صفر برای دارایی‌های رمزارزی بومی zkRollups در اکوسیستم لایه ۲ اتریوم است که نگرانی‌ها در مورد نقدینگی، استقرار زنجیره‌ای، خطرات امنیتی و هزینه‌های بالا را برای توسعه‌دهندگان پروژه‌های لایه ۲ را از بین می‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا