اخبار متاورس

موریس FSC می‌خواهد متاورس و خدمات مالی را با هم ادغام کند!

بررسی ضرورت آمادگی محیط‌های نظارتی پیش از ادغام متاورس با خدمات مالی


کمیسیون خدمات مالی موریس FSC می‌خواهد خدمات مالی را با متاورس ادغام کند و برای این کار یک نظرسنجی برگزار کرد و ۷ سوال از مردم پرسید. طبق یک گزارش، FSC کل ماه نوامبر را به جمع آوری نظرات درباره تحولات استراتژیک و پیامدهای متاورس اختصاص داد.

موریس‌ می‌خواهد مطمئن شود که محیط‌های نظارتی و تجاری در این بانک به طور مناسب مهندسی شده‌اند و آمادگی لازم را دارند زیرا پذیرش متاورس در مقیاس جهانی به شدت بازخورد خوبی دارد.

FSC در مورد تلاش‌های متاورس از سوی کمیسیون اروپا، بریتانیا، دبی، اندونزی، چین، کره جنوبی و سنگاپور و همچنین تلاش‌های زیاد برای تطبیق با این فناوری جدید صحبت کرد.

«از آنجایی که تمامی ملت‌ها در قاره‌های مختلف به سمت متاورس گام برداشتند، پیش‌بینی می‌شود که متاورس به فضایی تبدیل شود که نه تنها تخیل افراد را آزاد می‌کند، بلکه از ارزش‌های اساسی مانند حمایت از مصرف‌کننده و توانمندسازی فردی نیز حمایت می‌کند.»

وی سوالات مختلفی از کاربران پرسید و به نظر می‌رسد که مردم نظرات خودشان را تا ۳۰ نوامبر به اشتراک بگذارند. همچنین به نظر می‌رسد که موریس مرحله آزمایشی روپیه دیجیتالی را در نوامبر ۲۰۲۳ راه‌اندازی کند اما هنوز از انتشار رسمی آن خبری نیست.

رئیس بانک موریس، هاروش کومار سینگلام، در ۲۸ آوریل گفت که قصد دارد در سال ۲۰۲۲ توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی CBDC را در اولویت قرار دهد:

«به عنوان یک بانک مرکزی لازم نیست که بر نقش تعیین‌کننده CBDCها در حفاظت از حاکمیت پولی, کمک به بانک‌های مرکزی و مقامات نظارتی در جبهه مقابله با پولشویی تاکید کنم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا