اخبار بین المللاخبار تکنولوژی

گزارش رویداد کریپتو اکسپو آسیا در سنگاپور

حضور بیش از ۸۰ شرکت در کریپتو اکسپو آسیا در سنگاپور

 

کریپتو اکسپو آسیا، این بار در سنگاپور، یکی از کنفرانس‌ها و رویدادهای کریپتو به عنوان نمایشگاه پیشرو در منطقه، بیشترین تعداد شرکت‌کننده را در تاریخ رویدادهای آسیایی ثبت کرد و بیش از ۱۰ هزار شرکت‌کننده از بیش از ۳۰ کشور و ۸۰ شرکت از این اکسپو استقبال کردند.

قرار است نمونه‌های بعدی این کنفرانس در دبی و میامی به Blockchain Expo Global تغییر نام دهد.

این رویداد دو روزه که از ۷ تا ۸ ژوئن ۲۰۲۳ در مرکز همایش مارینا بی سندز سنگاپور برگزار شد، سخنرانان از خدمات وب آمازون، بنزینگا، کیک دی‌فای، کوینهاکو، رسانه EMURGO، دفتانر مرکزی (HQ.xyz)، لوگانودز، Mantle Network و چندین شرکت دیگر حاضر شدند.

حامیان مالی دومین دوره موفق کریپتو اکسپو آسیا شامل ADENASOFT، BITmarkets، Coinstore، CoinW، JPEX، Millionero، New Verse، PurpleFi و Onyx Arches و غیره بودند. رسانه رسمی انتشار اخبار در این رویداد PR Newswire بود.

برای پیشبرد همکاری منطقه‌ای بین سهامداران کلیدی و علاقه‌مندان در سراسر بلاک چین، ارزهای دیجیتال و وب3، این رویداد مشارکت رسمی خود را با انجمن بلاک چین آسیا (ABA)، اتحادیه بازی‌های بلاک چین آسیا (ABGA)، انجمن Blockchain ACCESS مالزی، انجمن فین‌تک سنگاپور (SFA) و گره دانشگاه علوم اجتماعی سنگاپور اعلام کرد.

مایکل ژوان، مدیر کریپتو اکسپو آسیا اعلام کرد: «رکورد مشارکت در نمایشگاه کریپتو اکسپو آسیا، شهرت این منطقه را به برخورداری از یکی از برترین جمعیت‌های دوست‌دار فناوری در سطح جهان تثبیت می‌کند. به این ترتیب، کسب‌وکارها و دولت‌ها می‌بینند که تأثیر فناوری بلاک‌چین بسیار فراتر از ارزهای دیجیتال است و این پتانسیل را دارد که صنایع قدیمی از جمله خدمات مالی، گیم، مراقبت‌های بهداشتی و غیره را متحول کند و امنیت، شفافیت و قابلیت ردیابی بیشتر را هم برای مصرف‌کنندگان و هم برای قانون‌گذاران فراهم کند.»

وی افزود: «برای بازتاب پذیرش گسترده بلاک چین، رویدادهای آتی اکسپو به «Blockchain Expo Global» تغییر نام پیدا می‌کند. این کنفرانس از زمان آغاز به کار خود در سال ۲۰۲۱ به طور تصاعدی رشد کرده است که در رویداد افتتاحیه Web3 Expo Asia در سال جاری، که به گسترش گفتمان در مورد NFT و متاورس اختصاص داشت، مشهود است.

Crypto Expo Global توسط شرکت نمایشگاهی و کنفرانس بین المللی HQMENA سازماندهی می‌شود. پس از تغییر نام تجاری بین‌المللی آن به Blockchain Expo Global، رویدادهای بعدی تحت این عنوان در دبی، از ۲۰ تا ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳، و در میامی، از ۱۶ تا ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا