اخبارخبر فوری

توییتر معاملات ارزهای دیجیتال و سهام را با مشارکت eToro راه‌اندازی می‌کند

نفوذ ایلان ماسک به بازارهای مالی

 

توییتر، این برنامه محبوب شبکه‌های اجتماعی به دنبال معرفی گزینه‌های معاملات ارز دیجیتال و سهام از داخل اپلیکیشن است چرا که ماسک قصد دارد به بازارهای مالی نفوذ کند.

ظاهراً قرار است توییتر ویژگی جدیدی را معرفی کند که به کاربران این پلتفرم امکان دادوستد ارزهای دیجیتال و سهام را می‌دهد. طبق گزارش CNBC، این ویژگی جدید با مشارکت شرکت فین‌تک eToro راه‌اندازی شده است.

کاربران توییتر می‌توانند نمودارهای بازار را طیف گسترده‌تری از ابزارهای مالی را بررسی کنند و ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌ها را از طریق eToro خریداری کنند یا بفروشند. آخرین همکاری بین پلتفرم رسانه اجتماعی و شرکت فین‌تک بر روی ویژگی cashtags توییتر گسترش خواهد یافت که در حال حاضر به کاربران اجازه می‌دهد تا داده‌های معاملاتی را به صورت آنلاین از TradingView مشاهده کنند. 

یکی از سخنگویان eToro در مصاحبه با کوین تلگراف گفت: «توییتر به بخش بسیار مهمی از جامعه سرمایه‌گذار خرده‌فروش تبدیل شده است و افراد زیادی برای دسترسی به اخبار مالی و دریافت اطلاعات روز به آنجا می‌روند. ما فکر می‌کنیم که $Cashtags می‌تواند نقش اصلی را ایفا کند و در حال حاضر طرفداران زیادی پیدا کرده است.»

ویژگی‌های مالی جدید را می‌توان از طریق برگه نمایش در eToro که کاربران را به پلتفرم معاملاتی eToro هدایت می‌کند، مشاهده کرد. شرکت فین‌تک که در سال ۲۰۰۷ تأسیس شد، ویژگی‌های معاملات ارز دیجیتال و کیف پول ارزهای دیجیتال را در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد.

این شراکت اولین معامله عظیم برای این غول رسانه‌های اجتماعی از زمانی است که ایلان ماسک توییتر را به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خرید. Yoni Assia، مدیر عامل eToro، معتقد است که این ویژگی به جذب مخاطبان جدید به پلتفرم کمک می‌کند.

یونی آسیا (Yoni Assia) خاطرنشان کرد که این شکل توییتر به یک ترند تبدیل شد و کلید رونق ترید خرده‌فروشی در سال ۲۰۲۱ بود. از سوی دیگر، ماسک اخیراً در مصاحبه‌ای گفته بود که می خواهد توییتر به «بزرگترین موسسه مالی جهان» تبدیل شود.

ماسک پیش از این ایده تبدیل توییتر به یک «سوپر اپلیکیشن» را مطرح کرده بود، با تمرکز بر ساخت اکوسیستمی که به کاربران امکان دسترسی به چندین سرویس آنلاین را در یک مکان می‌دهد. 

مفهوم سوپر اپلیکیشن در چین، به عنوان کشوری که چنین برنامه‌هایی را به عنوان برنامه همه‌کاره و تأمین‌کننده نیازهای کاربران خود ارائه می‌دهد، به خوبی جا افتاده است. به عنوان مثال، WeChat پیام‌های فوری، رسانه‌های اجتماعی، رزرو مسافرت و هتل، بانکداری و موارد متنوع دیگر را ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا