اخبار متاورساخبار وب 3

آیا شرکت متا به سرمایه‌گذاری خود در متاورس ادامه خواهد داد؟

مارک زاکربرگ به آینده سرمایه‌گذاری در متاورس امیدوار است.

 

پس از اعلام گزارش درآمد سه‌ماهه دوم متا، مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا، اظهارات مختلفی در رابطه با سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در متاورس ارائه کرد. زاکربرگ علیرغم اینکه تاکنون میلیاردها دلار ضرر از سرمایه‌گذاری‌های متاورس متحمل شده است، اظهار داشت که این شرکت به سرمایه‌گذاری‌های متاورس خود ادامه خواهد داد و به چشم‌انداز متاورس متعهد خواهد ماند.

اظهارات زاکربرگ، مدیر‌عامل متا

با سرمایه‌گذاری قابل توجه شرکت متا در اکوسیستم متاورس، پروژه‌های متاورس به سرعت محبوبیت پیدا کردند. طی این فرآیند، تعداد پروژه‌های توسعه‌یافته در زمینه متاورس به سرعت افزایش یافت و بسیاری از شرکت‌های بزرگ حرکت‌های مهمی را برای سرمایه‌گذاری‌های مختلف در این زمینه انجام دادند. متا یکی از شرکت هایی بود که بیشترین تلاش‌ها را در این زمینه انجام داد.

اما متا که در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در این زمینه انجام داده است، تاکنون میلیاردها دلار از سرمایه‌گذاری‌های خود در متاورس متحمل شده است. پس از اعلام گزارش درآمد سه‌ماهه دوم متا، زاکربرگ در مورد سرمایه‌گذاری‌های متاورس این شرکت با مطبوعات صحبت کرد.

آیا سرمایه‌گذاری متاورس شرکت متا به پایان می‌رسد؟

اگرچه مفهوم متاورس و پروژه‌های توسعه‌یافته در این زمینه اخیراً دوباره مورد توجه قرار گرفته است، اما ظهور سریع رباات هوش مصنوعی ChatGPT که توسط OpenAI توسعه داده شده است باعث شد توجه به پروژه‌های هوش مصنوعی معطوف شود. در واقع، شرکت متا تاکنون میلیاردها دلار از سرمایه‌گذاری‌های متاورس خود متحمل شده است.

«ما به سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی ادامه می‌دهیم. ما کاملاً به چشم‌انداز متاورس متعهد هستیم. سال‌هاست که به موازات این دو اولویت اصلی کار کرده‌ایم و از بسیاری جهات، این دو حوزه هم‌پوشانی دارند و مکمل یکدیگر هستند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا