اخبار تکنولوژی

آیا دوجکوین سر از پلتفرم X درمی‌آورد؟

از محدودیت جدید پلتفرم X برای کاربران تا پرداخت با دوجکوین

 

با اعلام خبر ایلان ماسک مبنی بر پرداخت هزینه برای انتشار پست و تعامل در پلتفرم X برای کاربران جدید، دوجکوین بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاد. ایلان ماسک دلیل این تصمیم را اطمینان از واقعی بودن کاربرهای جدید در این پلتفرم عنوان کرد. این قانون از سازندگان ربات‌ها برای ایجاد بات‌های جدید در این پلتفرم جلوگیری می‌کند.

مدل پرداخت برای بازی در این پلتفرم برای کاربران جدید فعال می‌شود و آنها قادر نخواهند بود پست‌ها را لایک کنند، پاسخ دهند و یا آنها را بوک مارک کنند.

این پدیده البته چندان هم جدید نیست و پیش از این در کشورهایی همچون فیلیپین و نیوزیلند اجرا و آزمایش شده است. در حال حاضر کاربران در این دو کشور باید سالانه ۱ دلار پرداخت کنند تا به این پلتفرم دسترسی داشته باشند. این تصمیم در راستای کاهش تعداد بات‌ها در این پلتفرم گرفته و در این کشورها اجرا شد.

نتیجه این آزمایش‌ها در این دو کشور مثبت بوده و به کاهش تعداد بات‌ها در پلتفرم X کمک کرده است. 

از طرفی، علی‌رغم انتظار کاربران، پرداخت دوج کوین در پلتفرم X هنوز اجرا نشده است. با این حال، با پیشرفت پلتفرم X به سمت تبدیل شدن به یک پلتفرم پرداخت و دریافت مجوزهای انتقال پول از چندین ایالت ایالات متحده، خوش‌بینی در جامعه دوجکوین بیشتر شده است. اگر پرداخت ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین در این پلتفرم قانونی شود، کاربران می‌توانند از دوج کوین و قابلیت‌های مقرون به صرفه برای تراکنش‌های کارآمدتر و با کارمزد کمتر استفاده کنند.

قیمت دوجکوین به ۰/۱۵ دلار رسید
قیمت دوجکوین به ۰/۱۵ دلار رسید – منبع: Tradingview.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا