اخبار NFT

خرید استارتاپ Zash با محوریت بازار NFT توسط CoinGecko 

CoinGecko استارتاپ Zash، پلتفرم زیرساخت داده‌ای این را خرید.

CoinGecko با خوشبینی زیاد به بازار NFT، تصمیم گرفت پلتفرم Zash را بخرد، البته شرایط معامله هنوز فاش نشده است.

وب سایت بزرگ داده‌های ارزهای دیجیتال، CoinGecko، با خرید پلتفرم زیرساخت داده‌ای NFT عرضه داده‌های خود را افزایش می‌دهد.

CoinGecko در ۲۱ نوامبر اعلام کرد که قصد دارد تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ داده‌های ان‌اف‌تی Zash را در رابط برنامه نویسی (API) خود ادغام کند. 

بابی اونگ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل CoinGecko، در مصاحبه با کوین تلگراف گفت: «کاربران API می‌توانند از ارائه داده‌های رمزارز یکپارچه لذت ببرند. به علاوه کاربران این امکان را دارند که به داده‌های توکن تعویض پذیر و غیرقابل تعویض به طور یکپارچه دسترسی داشته باشند و همچنین از داده‌های معتبر بازار کریپتو استفاده کنند.»

طبق گفته‌های مدیر اجرایی، کاربران فرانت اند اپلیکیشن وب و موبایل CoinGecko می‌توانند در سال آینده به داده‌های زنجیره‌ای NFT از طریق سیستم ردیاب کف قیمت بازار NFT دسترسی داشته باشد. این سیستم به شما کمک می‌کند که کف قیمت بازار NFT را بدانید و طبق آن معاملات خود را انجام دهید. البته CoinGecko هزینه خرید Zash را برای کوین تلگراف فاش نکرد.

Zash در سال ۲۰۲۱ تاسیس شد و یک فهرست نویس و API برای توکن NFT دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد که داده‌های NFT را در ۸۷ بازار منحصر به فرد اولیه و ثانویه، یا در مجموع ۱۰۲ بازار، مانند صرافی اصلی OpenSea ردیابی کنند.

اونگ خاطرنشان کرد: «داده‌های Zash شامل فروش ثانویه, معاملات جانبی، تبدیل تسویه به ۱۲ ارز و استانداردهای توکن ERC-721 و ERC-1155 است.»

این اقدام CoinGecko در بازار NFT زمانی رخ داد که کاهش قابل توجهی در قیمت ان اف تی و بازار این توکن صورت گرفت. اونگ گفت: «احساس و نظریه CoinGecko نسبت به صنعت NFT، با وجود کاهش مداوم بازار، مثبت و صعودی است.»

اونگ در ادامه گفت: «ما این چشم انداز را داریم که در آینده تمام دارایی‌های قابل توکن شده را به صورت توکن در بیاوریم. ما معتقدیم که بازار NFT فراتر از PFP و GameFi به نوآوری خود ادامه می‌دهد و فرصت‌های جدید را در اختیار سرمایه‌گذاران می‌گذارد. به همین دلیل ما نسبت به رونق بازار NFT خوشبین هستیم.»

اونگ سال گذشته به کوین تلگراف گفت که این سومین زمستان کریپتو ما خواهد بود و ما بر روی بهبود CoinGecko تمرکز کرده‌ایم و برای روند صعودی نهایی آماده می‌شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا