اخبار NFTخبر فوری

ارز دیجیتال رایگان با ایردراپ های ماه ژوئن

چه انتظاری از ایردراپ ها در ماه ژوئن داشته باشیم؟

 

ایردراپ برای ایجاد آگاهی در مورد پروژه‌های کریپتو و جو تبلیغاتی استفاده می‌شود. ایردراپ‌ها روشی برای جلب توجه افراد به سوی بازار ارزهای دیجیتال و بالاترین آگاهی هستند. به زبان ساده، ایردراپ پاداشی برای کاربران پروتکل‌های رمزارز است که معیارهای بخصوصی دارند.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که در حالی که ایردراپ‌ها می‌توانند منبع درآمد جذابی باشند، اما ریسک بالایی دارند.

در این خبر ایردراپ‌هایی را بررسی می‌کنیم که بیشترین پتانسیل را در ماه ژوئن نشان می‌دهند.

ایردراپ Vela در ۲۶ ژوئن

صرافی غیرمتمرکز Vela در ۲۶ ژوئن هنگام راه‌اندازی صرافی در شبکه اصلی، ایردراپ خود را تایید کرد. این صرافی یک تجربه مرموز و شبیه به فضای بازی برای ایردراپ پیشنهاد کرد. بر اساس اطلاعیه این صرافی، دو مسیر برای ایردراپ وجود خواهد داشت:

  • راه‌اندازی ایردراپ برای شرکت‌کنندگان در مرحله رسمی راه‌اندازی
  • ایردراپ بتا برای کاربران فعال صرافی در مرحله بتا

ایردراپ لایه ۲ Zora 

بازار NFT زورا راه‌اندازی لایه ۲ اتریوم خود را در ۲۶ مه اعلام کرد. از این رو، گمانه‌زنی‌ها در میان اعضای انجمن برای ایردراپ احتمالی افزایش یافته است.

طبق گفته BeInCrypto، زورا بیش از ۳ میلیون NFT دارد و استخراج و فهرست‌بندی رایگان ارائه می‌دهد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در پروفایل Crunchbase این شرکت ۶۰ میلیون دلار سرمایه از بیش از ۱۰ سرمایه‌گذار، مانند Coinbase Ventures و Haun Ventures جمع‌آوری کرده است.

شکارچیان ایردراپ در توییتر بر این باورند که استفاده از شبکه آزمایشی Zora و استخراج NFT در این پلتفرم ممکن است شانس تخصیص پاداش را افزایش دهد.

با این حال، هیچ‌گونه اعلام رسمی در مورد ایردراپ از پروژه وجود ندارد.

ایردراپ جدید BLUR 

در فوریه، بازار NFT Blur فصل اول ایردراپ خود را به پایان رساند. ایردراپ فوریه به این پروژه کمک کرد تا رقیب خود OpenSea را با بیش از ۵۳ درصد از سهم بازار از قدرت خلع کند.

در ۲۲ فوریه، این پروژه دور دوم ایردراپ خود را اعلام کرد. با توجه به قیمت فعلی بازار، این پروژه در فصل دوم پاداش‌هایی را به ارزش حدود ۱۳۲ میلیون دلار از طریق ۳۰۰ میلیون توکن BLUR توزیع خواهد کرد.

سری دوم ایردراپ Blur ابتدا برای ماه آوریل برنامه‌ریزی شده بود اما به تأخیر افتاد. در حال حاضر جامعه کریپتو و NFT خواستار آپدیت جدیدی برای ایردراپ است.

کارآفرین تایوانی-آمریکایی، Machi Big Brother از این پروژه انتقاد کرد و در توییتر خود نوشت: «اعتماد میان Blur و جامعه در پایین‌ترین حد خود قرار دارد.»

با توجه به وضعیت بازار، حفظ ۱۰۰ درصد امتیازات وفاداری و انحصاری از طریق ضرب NFT، فهرست کردن، و مناقصه در Blur می‌تواند پاداش را به حداکثر برساند.

آیا Blur پایان فصل دوم ایردراپ را در ماه ژوئن اعلام می‌کند؟

در نهایت، شایان ذکر است که عوامل مخرب از جو تبلیغاتی ایردراپ برای انجام کلاهبرداری‌های مختلف فیشینگ استفاده می‌کنند. کاربران باید قبل از شرکت در این رویدادها، بررسی‌های لازم را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا