اخبار NFTاخبار اتریوم

دونالد ترامپ اتریوم‌های خود را می‌فروشد

دونالد ترامپ تمام ذخیره‌های اتریوم خود را به فروش گذاشت.

 

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، شروع به فروش ذخیره اتریوم خود کرده است.

براساس داده‌های پلتفرم Arkham Intelligence، ارائه دهنده خدمات و اطلاعات رمزارزها، فروش ذخیره‌های اتریوم دونالد ترامپ از سه هفته پیش و پس از ماه‌ها انباشت آغاز شد. دونالد ترامپ پیش از این با انباشت اتریوم قصد داشت که حق امتیاز برای مجموعه‌های NFT را بگیرد. 

جالب است بدانید که دونالد ترامپ ۱۰۷۵ اتریوم به ارزش حدود ۲.۴ میلیون دلار با میانگین قیمت ۲۲۳۲.۵۶ دلار برای هر اتریوم را به فروش گذاشت. این افزایش فروش ذخیره‌های اتریوم ارتباط مستقیمی با کمپین دونالد ترامپ ندارد اما درست زمانی اتفاق افتاد که اتریوم در ماه گذشته بیش از ۱۷ درصد افزایش داشت. 

براساس داده‌های منتشر شده از سوی Arkham Intelligence و صرافی کوین بیس، این سرمایه از طریق چندین والت به حساب صرافی کوین بیس منتقل شده است؛ با تاکید بر این موضوع که دونالد ترامپ برای مجموعه NFT خود بیش از یک حساب داشت. گفته می‌شود که ارزش بیشترین حجم سپرده در صرافی کوین بیس ۲۰۰ اتریوم، معادل ۴۴۶۵۱۱/۶۳ دلار برآورد شده است.

آخرین مجموعه NFT دونالد ترامپ

در بحبوحه فروش ذخیره‌های اتریوم توسط دونالد ترامپ، او کالکشن جدیدی از NFT به نام «نسخه Mugshot» را با الهام از دستگیری او در ماه آگوست منتشر کرد. این مجموعه شامل عکسی از ترامپ، یک شام دولتی در استراحتگاه مار-آ-لاگو ترامپ در فلوریدا و کت و شلواری است که او در روز دستگیری پوشیده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا