اخبار بیت کویناخبار بین الملل

طرح حمایت از دلار با پشتوانه بیتکوین توسط کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا

کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا، RFK جونیور، طرح حمایت از دلار با پشتوانه بیتکوین را ارائه داد.

 

RFKجونیور، نامزد ریاست جمهوری آمریکا، طرحی را برای حمایت از دلار با پشتوانه بیتکوین پیشنهاد داده که با ۱٪ از اسکناس‌های صادر شده آغاز می‌شود.

او معتقد است که حمایت از دلار به پشتوانه دارایی‌های سخت می‌تواند قدرت دلار را بازگرداند و ثبات مالی را به وجود بیاورد.

رابرت اف کندی جونیور، نامزد ریاست جمهوری آمریکا، طرحی جسورانه برای استفاده از بیت کوین برای حمایت از دلار آمریکا ارائه کرده است. کندی قصد دارد سود بیت کوین را از مالیات بر عایدی سرمایه معاف کند.

کاندیدای دموکرات ریاست جمهوری در طی سخنرانی خود در یک رویداد در ۱۸ ژوئیه، سیاست‌های خاصی را که بر بیت کوین متمرکز است، بیان کرد و در مقام نامزد ریاست جمهوری وعده داد که این سیاست‌ها اعمال خواهد شد.

دلار با پشتوانه بیتکوین

RFK جونیور چشم‌انداز خود را برای بازگشت به استاندارد ارز سخت در ایالات متحده توصیف کرد و اظهار داشت:

«برنامه من این است که گام‌های کوچکی بردارم، و بر اساس این طرح شاید ۱٪ از اسکناس‌های صادر شده توسط ارز، طلا، نقره، پلاتین یا بیتکوین پشتیبانی شود.»

بر اساس گزارش‌ها، این نامزد ریاست جمهوری گفته است که بر اساس نتیجه گام اولیه، تخصیص بودجه را افزایش خواهد داد.

کندی جونیور گفت که ارز فیات برای تامین مالی جنگ‌ها اختراع شد و اظهار کرد که شخصاً ارزهای پایه را ترجیح می‌دهد.

او افزود: «شما نمی‌توانید فقط برای تأمین بودجه جنگ و مالیات بر مردم از طریق مالیات پنهان تورم پول چاپ کنید.»

بر اساس گزارش موسسه واتسون، برآورد هزینه‌های ایالات متحده پس از جنگ ۱۱ سپتامبر بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۲۲، ۸ تریلیون دلار است.

RFK جونیور چندین مزیت را برای حمایت از دلار با دارایی‌های سخت ذکر کرد: «حمایت از دلار و تعهدات بدهی ایالات متحده با دارایی‌های سخت می‌تواند به بازگرداندن قدرت به دلار، مهار تورم و آغاز دوره جدیدی از ثبات مالی، صلح و رفاه در آمریکا کمک کند.»

او افزود که این مزایا شامل تسهیل نوآوری، تشویق سرمایه‌گذاری و تضمین حریم خصوصی شهروندان است. علاوه بر این، کندی گفت که این امر می‌تواند سرمایه‌گذارها را تشویق کند تا مشاغل تجاری و فناوری خود را در ایالات متحده به جای سنگاپور، سوئیس، آلمان و پرتغال توسعه دهند.

عموی RFK Junior، رئیس جمهور سابق جان اف کندی، اهمیت ارز سخت و خطرات داشتن ارز فیات خالص بدون هیچ گزینه دیگری را درک می‌کرد.

نامزد ریاست جمهوری طرفدار کریپتو

RFK جونیور، که در کمپین خود کمک‌های مالی بیتکوین را می پذیرد، حق نقض ناپذیر برای نگهداری و استفاده از بیت کوین را پذیرفت. این نظرات زمانی بیان شد که او کمپین خود را در کنفرانس بیت کوین در میامی در ماه مه آغاز کرد.

در ماه ژوئن، جک دورسی، یکی از بنیانگذاران توییتر، رسما از RFK جونیور در توییتر حمایت کرد.

کندی بیت کوین را برای کمک‌های مالی کمپین می‌پذیرد و فاش کرد که خانواده‌اش بین ۱۰۰۰۰۱ تا ۲۵۰ هزار دلار در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا