اخبار تکنولوژی

ورود شرکت سونی به دنیای بلاکچین و وب3

پروژه مشترک سونی برای ایجاد بلاک چین در رهبری استراتژی وب3

 

کمپانی سونی در بخش Sony Network Communications، به دنبال ایجاد یک پروژه بلاکچین است که به عنوان «پایه اصلی زیرساخت جهانی وب3» شناخته خواهد شد. شرکت جدید که با Startale Labs، یک استارت‌آپ توسعه وب3 ایجاد شده است، با هدف ارائه «خدمات ارزش افزوده» در زمینه‌های مختلف آغاز به کار کرده است.

شبکه سونی از پروژه مشترک بلاکچین خود خبر می‌دهد

Sony Network Communications، به‌عنوان بخشی از شرکت سونی که بر ارائه خدمات زیرساخت‌های ارتباطی تمرکز دارد، اعلام کرده است که وارد یک سرمایه‌گذاری مشترک برای توسعه یک بلاکچین برای تبدیل شدن به پایه اصلی زیرساخت جهانی وب3 شده است. طبق یک بیانیه مطبوعاتی مشترک، این فناوری جدید بلاکچین برای ایجاد «کاربردهای جدید وب3 برای تشویق به پذیرش این فناوری» استفاده خواهد شد.

این سرمایه‌گذاری مشترک، که با همکاری Startale Labs، یک شرکت توسعه وب 3 ایجاد می شود، خدمات ارزش افزوده‌ای را برای شرکت‌های گروه سونی در چندین زمینه کلیدی، از جمله خدمات بازی و شبکه، موسیقی، تصاویر و سرگرمی ارائه خواهد کرد.

جون واتانابه، رئیس ارتباطات شبکه سونی، در مورد آینده این اتحاد استراتژیک اینگونه اظهار نظر کرد: «با ترکیب تجربه ارتباطات شبکه سونی در اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و خدمات راه‌حل با بینش و مهارت فنی Startale Labs در وب3، هدف ایجاد یک زیرساخت جهانی را داریم که زیربنای دنیای وب3 باشد و نوآوری را در صنایع موجود هدایت کند.»

سونا واتانابه، مدیرعامل Startale Labs مستقر در سنگاپور، معتقد است که این همکاری به سرمایه‌گذاری جدید اجازه می‌دهد تا با استفاده از منابع سونی بر روی Web3 تمرکز کند. وی اعلام کرد: «این سرمایه‌گذاری مشترک بر اساس هم‌افزایی دارایی‌ها و دانش مربوطه ما با هدف توسعه مشترک بلاکچین و اکوسیستم آن ایجاد شده است. ما مصمم هستیم که روند پیشرفت وب3 را تشخیص دهیم و آنها را در سطح جهانی هدایت کنیم.»

سونی و فناوری بلاکچین

Sony Network Communications پیش از این نیز در ابتکارات بلاک چین مشارکت داشته است. در ماه فوریه، این شرکت راه‌اندازی NFT و برنامه راه‌اندازی سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) را با مشارکت شبکه Astar و Startale Labs گزارش داد که در آن ۱۰ تا ۱۵ پروژه با استفاده از این ابزارها برای تامین مالی انتخاب می‌شوند.

علاوه بر این، سونی وارد بازارهای وب3 و متاورس شده است و این شرکت اعلام کرده است که رویکرد متاورس جامع‌تری خواهد داشت. حتی یک شرکت انیمیشن سه بعدی را برای ایجاد یک «متاورس حول سرگرمی» خریداری می‌کند.

این شرکت حق امتیازی را برای استفاده از NFT به منظور ردیابی تغییرات مربوط به آیتم‌ها در بازی و امکان صدور NFT برای نمایش لحظات جذاب در بازی‌های تعاملی ثبت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا