اخبار صرافی ها

صرافی ژوپیتر از یونی سوآپ در حجم معاملات پیشی گرفت

حجم معاملات صرافی ژوپیتر از ۵۰۰ میلیون دلار فراتر رفت.

 

صرافی غیرمتمرکز یونی سوآپ مبتنی بر اتریوم، در حجم معاملات از صرافی غیرمتمرکز ژوپیتر مبتنی بر سولانا عقب افتاد. 

حجم معاملات صرافی ژوپیتر از ۵۰۰ میلیون دلار فراتر رفت و ۱۸ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داد. این افزایش حجم معاملات در حالی رخ داد که صرافی ژوپیتر توانست برای مدت کوتاهی جایگاه خود را به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز با بیشترین حجم معاملات در سوم فوریه پس گرفت.

نقش ایردراپ ژوپیتر در سقوط یونی سوآپ

از طرف دیگر، صرافی یونی سوآپ با ۴۴۳ میلیون دلار به رتبه دوم سقوط کرد. رویداد ایردراپ توکن ژوپیتر (JUP) در ۳۱ ژانویه نقش حیاتی در سقوط یونی سوآپ به رتبه دوم داشت.

در واقع، صرافی ژوپیتر موفق شد که با بالاترین حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته، در سطح ۵۳۸ میلیون دلار، جایگاه اول را در رتبه بندی DEXها به دست آورد. حجم معاملات صرافی یونی سوآپ در سطح ۵۳۱ میلیون دلار باعث شد که این صرافی در رتبه دوم قرار بگیرد.

وضعیت فعلی آلتکوین یونی سوآپ (UNI)

آلتکوین یونی سوآپ (UNI) طی ماه گذشته با کاهش ۶ درصدی قیمت مواجه شد و با قیمت ۶/۱۵ دلار معامله می‌شود. با این حال، این آلت کوین امروز با افزایش ۰/۳۷ درصدی روبرو شده است که وضعیت باثباتی را نشان می‌دهد. 

این آلتکوین در هفته گذشته، بیش از ۲ درصد افزایش یافته است. از طرفی، حجم معاملات آلتکوین یونی سوآپ در ۲۴ ساعت گذشته، با کاهش ۱۸ درصدی مواجه شد و به کمی بیش از ۵۶ میلیون دلار رسید. با وجود این، آلتکوین UNI به حجم کلی ۰/۴۵ درصد افزایش یافت و بالای ۳/۶ میلیارد دلار باقی ماند. 

تحلیل فعالیت شبکه این آلت کوین، کاهش ۲۳ درصدی تقاضای سرمایه‌گذاران برای UNI و کاهش ۲۷ درصدی در تقاضاهای جدید این آلتکوین را در ۳۰ روز گذشته نشان داد. البته حجم کلی معاملات بالای ۳/۶ میلیارد دلار باقی مانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا