اخبار تکنولوژی

موسیقی بلاکچینی برای شبکه ترون

هانس زیمر، آهنگساز معروف، آهنگی برای شبکه ترون و برای نسل وب۳ خلق کرد.

 

آهنگساز مشهور، هانس زیمر که به خاطر ساخت موسیقی‌های فیلم‌های شناخته‌شده‌ای همچون «دزدان دریایی کارائیب» و «شوالیه تاریکی» محبوب شده است، به تازگی آهنگ جدیدی با عنوان «سرود ترون» برای بلاکچین ترون منتشر کرده است. آهنگ سرود ترون الهام گرفته از بنیانگذار جنجالی ترون، جاستین سان و چشم‌انداز آینده وب۳ است. 

این آهنگساز به تازگی آهنگ The Tron Anthem یا سرود ترون را منتشر کرده، با شعار برابری برای همه.

این آهنگ یادآور موسیقی متن بازی‌های ویدیویی فانتزی است و عناصر آهنگسازی زیمر مانند ضربات اوج درام و سازهای زهی همه و همه دست به دست هم دادند تا یک موزیک فاخر ساخته شود. 

این همکاری بین هانس زیمر و جاستین سان، سازنده بلاکچین ترون، نزدیک به ۲ سال است که آغاز شده، زمانی که جاستین سان ایده ساخت موسیقی متنی الهام‌بخش را برای جامعه بلاک چین ترون پیشنهاد کرد.

جزئیات مربوط به مسائل مالی بین هانس زیمر و ترون همچنان مبهم است. برخی معتقدند که هانس زیمر برای این کار داوطلب شده است اما برخی دیگر بر این باورند که دستمزد دریافت کرده است. البته این اولین باری نیست که جاستین سان برای همکاری یا بودن در کنار افراد مشهور هزینه پرداخت کرده است؛ او در سال ۲۰۲۰ مبلغ ۴/۵۷ دلار برای صرف شام با وارن بافت هزینه کرد. 

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، همکاری بین زیمر و جاستین سان به عنوان مشارکت بین «دو غول در دنیای فناوری، فیلم و موسیقی» توصیف می‌شود. با این حال، بیانیه زیمر در مورد آهنگ، اشاره‌ای به ترون یا اینترنت نداشت.

هانس زیمر در توصیف اثر خود گفت: « بخشی از کار من این است که آنچه را که شما نمی‌توانید تصور کنید خلق کنم… موسیقی آهنگی را بنویسم که این حس را در شما ایجاد میکند که می‌خواهید آغوشتان را به روی آینده به انسانی‌ترین شکل ممکن باز کنید.» 

ترون و بنیانگذار آن، جاستین سان، در سال های اخیر با مشکلاتی مواجه شده‌اند. در مارس سال گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) سان را به دستکاری در بازار و کلاهبرداری مرتبط با توکن ترون متهم کرد. علاوه بر این، سان با اتهاماتی مبنی بر سازماندهی طرح پرداخت پول به افراد مشهور برای تبلیغ ارزهای دیجیتال مواجه شد. علیرغم رد این اتهامات توسط جاستین سان، شرکت Circle در ماه فوریه حمایت از استیبل کوین روی شبکه ترون را متوقف کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا