اخبار بین الملل

پیشنهاد رابرت کیوساکی برای بهترین سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۴

رابرت کیوساکی پیشنهاد می‌کند که بهترین سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۴، سرمایه‌گذاری در کالاست.

 

رابرت کیوساکی، سرمایه‌گذار مشهور و نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار پدر فقیر»، نظر خود را درباره بهترین سرمایه‌گذاری ۲۰۲۴ به اشتراک گذاشت. 

رابرت کیوساکی معتقد است که کالاها منابع سرمایه‌گذاری بهتری هستند و کنفرانس سرمایه‌گذار منابع ونکوور (VRIC) بهترین کنفرانس برای صحبت‌های بیشتر در مورد سرمایه‌گذاری روی این سبک دارایی است. این کنفرانس در تاریخ ۲۰ تا ۲۱ ژانویه برگزار می‌شود. 

رابرت کیوساکی یکی از مشتاقان سرمایه‌گذاری روی کالاست و برای سرمایه‌گذاری در ۲۰۲۴ طلا، نقره و بیتکوین را پیشنهاد می‌کند چرا که معتقد است این کالاها جایگزین مناسبی برای پول فیات، به ویژه دلار آمریکا است. 

وی در اواخر سال ۲۰۲۳ عنوان کرد که اقتصاد آمریکا به دلیل عواملی مانند از دست دادن دلار به عنوان ارز ذخیره جهانی، تورم فوق العاده، ارز دیجیتال بانک مرکزی و رفتار دولت ایالات متحده خطرات بزرگی پیش رو دارد.

مایک مک گلون، کارشناس کالاهای بلومبرگ، در مورد حمله بزرگ و یک رکود شدید برای ایالات متحده در سال ۲۰۲۴ صحبت کرد. وی برای عواملی مانند تشدید سیاست‌های پولی، بازار کار قوی و سایر معیارها مانند هزینه‌های مصرف کننده و درآمد هشدار داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا