اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

۴ آلتکوین با احتمال بالای افت قیمت در مرداد

این ۴ آلتکوین ممکن است در ماه آگوست سقوط به پایین‌ترین سطح خود را تجربه کنند.

 

در این خبر در حالی ۴ آلتکوین نزولی بازار را بررسی می‌کنیم که ماه ژوئیه برای بازار ارزهای دیجیتالی با روند صعودی آغاز شد. در مقیاس بزرگ‌تر، باید به این موضوع توجه داشته باشیم که با این وجود، این دوره دومین بخش از یک دوره نزولی ماهانه بود. این امر به ویژه در کاهش کل سرمایه بازار که پس از بالاترین سطح سالانه در ۱۳ ژوئیه به وجود آمد مشهود است.

در حالی که هنوز این امید در بازار وجود دارد که یک بازگشت صعودی در ماه آگوست آغاز شود، این چهار ارز دیجیتال نزولی چشم‌انداز منفی دارند که نشان می‌دهد هنوز به بدترین قسمت داستان نرسیده‌ایم.

افت قیمت کاردانو (ADA) به دلیل از دست دادن پشتیبانی شتاب می‌گیرد

قیمت کاردانو (ADA) از پایین‌ترین سطح سالانه ۰/۲۲ دلاری خود در ۱۰ ژوئن از خط حمایت صعودی پیروی کرده است. این افزایش سریع اتفاق افتاد و با خ/۳۸ دلار در ۱۴ ژوئیه به اوج خود رسید. این به یک حرکت صعودی ۷۲ درصدی نسبت به کمترین میزان سالانه کاردانو بود.

با این حال، این رمزارز با چشم‌انداز نزولی از آن زمان دچار افت قیمت شده است. این کاهش با رد کردن ناحیه مقاومت افقی ۰/۳۶ دلاری (نماد قرمز) تسریع شد که یک کندل رو به بالای بلند ایجاد کرد.

دلیل حیاتی بودن این موضوع این است که باعث شکست خط حمایت صعودی در اول آگوست شد.

چارت ۲ روزه جفت ارز ADA/USDT
چارت ۲ روزه جفت ارز ADA/USDT – منبع: TradingView

اگر این کاهش قیمت ادامه پیدا کند، نزدیک‌ترین سطح حمایت بعدی روی ۰/۲۵ دلار است که افتی ۱۳ درصدی نسبت به قیمت فعلی ۰/۲۹ دلار دارد. از آنجایی که این منطقه حمایت نهایی قبل از ۰/۱۵ دلار است، شکست از این منطقه می‌تواند نرخ کاهش را بیشتر تسریع کند.

با این حال، لازم به ذکر است که آخرین آپدیت Cardano Mithril یک بهبود قابل توجه در کارایی این پلتفرم است. چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو اظهار داشت که Mithril عملکرد شبکه را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

ریسک قیمت بایننس کوین 

قیمت بایننس کوین از زمان رسیدن به بالاترین سطح سالانه ۳۵۰ دلار در ۱۶ آوریل کاهش یافته است. حرکت نزولی این رمزارز منجر به کاهش ۲۲۰ دلاری در ۱۲ ژوئن شد. این کاهش ۳۷ درصدی نسبت به بالاترین میزان بود.

پس از آن، قیمت بایننس کوین جهش کرد و منطقه افقی ۲۳۰ دلار را به عنوان سطح پشتیبانی معتبر کرد. با این حال، این جهش قیمت اجازه افزایش قابل توجهی را به این رمزارز نداد.

برعکس، قیمت بایننس کوین در داخل یک کانال موازی صعودی معامله شده که یک الگوی نزولی در نظر گرفته می‌شود. این واقعیت که قیمت در بخش پایینی این کانال معامله می‌شود، با احتمال شکست همسو می‌شود.

از آنجایی که منطقه ۲۳۰ دلاری بسیار نزدیک به قیمت فعلی است، خرابی کانال احتمالاً باعث شکست منطقه ۲۳۰ دلاری نیز می‌شود. در این صورت، قیمت بایننس کوین می‌تواند تا ۲۰ درصد دیگر کاهش یابد و به حمایت ۱۹۰ دلار برسد و در این فرآیند به پایین‌ترین حد سالانه سقوط کند.

چارت روزانه جفت ارز BNB/USDT
چارت روزانه جفت ارز BNB/USDT – منبع: TradingView

با وجود این پیش‌بینی نزولی قیمت بایننس کوین، یک جهش قوی در خط حمایت کانال می‌تواند منجر به افزایش به سمت خط مقاومت در ۲۷۰ دلار شود. این موضوع می‌تواند با اخبار مثبت مبنی بر اینکه صرافی بایننس مجوز عملیاتی را از سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی دبی دریافت کرده است.

قیمت شبکه تتا (THETA) موفق به شکست سطح مقاومت طولانی‌مدت نمی‌شود

قیمت THETA از زمان قیمت بالای سطح ۱۵/۸۸ دلار در آوریل ۲۰۲۲۱، زیر یک خط مقاومت نزولی سقوط کرده است. این خط به مدت ۸۴۰ روز برقرار بوده و باعث کاهش ۹۵ درصدی قیمت شده است.

اخیراً قیمت THETA در ۲۴ ژوئیه رد شد (نماد قرمز). رد شدن از این سطح نگران‌کننده است، چرا که قیمت کمی بالاتر از ناحیه حمایت افقی ۰/۶۰ دلار معامله می‌شود. اگر قرار بود THETA از منطقه شکسته شود، می‌تواند به سرعت به ۰ک۳۴ دلار کاهش یابد که یک کاهش ۵۵ درصدی نسبت به قیمت فعلی است.

چارت روزانه جفت ارز THETA/USDT
چارت روزانه جفت ارز THETA/USDT – منبع: TradingView

با این حال، با وجود این پیش‌بینی نزولی قیمت THETA، شکست از خط مقاومت نزولی احتمالاً منجر به افزایش ۱۰۰ درصدی خواهد شد و قیمت را به ۱/۵۰ دلار می‌رساند.

کرو دائو(CRV)، چهارمین آلتکوین با روند نزولی

قیمت CRV در کنار یک خط حمایت صعودی از نوامبر ۲۰۲۲ افزایش یافته است. خط حمایت تاکنون باعث جهش‌های متعددی شده است (نماد سبز).

در حالی که به نظر می‌رسید جهش قیمت این ارز دیجیتال در ۳۱ ژوئیه آغاز شده، قیمت CRV به سرعت از خط سقوط کرد و به پایین‌ترین حد سالانه خود در سطح ۰/۴۸ دلار رسید. این شکست قیمت ممکن است به دلیل ترس از انحلال وام مایکل اگوروف، بنیانگذار CRV باشد.

با این حال، جهش متعاقب آن باعث شده است که قیمت این ارز دیجیتال تقریباً این خط حمایت صعودی را پس بگیرد. اینکه آیا CRV در انجام این کار موفق است یا خیز، می‌تواند جهت روند این تومن را در آینده تعیین کند.

چارت روزانه جفت ارز CRV/USDT
چارت روزانه جفت ارز CRV/USDT – منبع: TradingView

سقوط ناگهانی قیمت برای این توکن احتمالاً منجر به افت ۴۵ درصدی به سطح قیمت ۰/۳۳ دلار خواهد شد، در حالی که عبور از آن احتمالاً منجر به افزایش منطقه مقاومت ۰/۸۵ دلاری خواهد شد که یک حرکت صعودی تقریباً ۵۰ درصدی نسبت به قیمت فعلی این رمزارز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا