اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

تحلیل قیمت شیبا اینو و توکن BONE در آستانه راه‌اندازی شیباریوم

روند نزولی شیبا اینو و توکن BONE با افزایش رشد شبکه شیباریوم

 

با اطلاعات و اخبار جدیدی که از شبکه شیباریوم منتشر می‌شود، به نظر می‌رسد این شبکه همچنان موضوع داغ این روزهای بازار کریپتوست. آخرین پستی که در این باره منتشر شده چندین نکته فنی مرتبط با لایه ۲ را به عنوان انگیزه انتشار توکن BONE برجسته کرده است. در این میان، شیباریوم همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد که نشان‌دهنده استفاده و پذیرش بالای این شبکه است.

تحلیل روند توکن BONE شیبا اینو

تیم شیبا اینو اخیراً مطلبی را در توضیح کار اکوسیستم خود منتشر کرده است. اشاره کرد که با به‌کارگیری توکن BONE، سیستمی برای محافظت از سرمایه‌گذاران در برابر تهدیدها ساخته شد.

همچنین با افزودن یک قرارداد با آپشن قفل زمانی، که توسط یک کیف پول چند امضایی غیرمتمرکز کنترل می‌شد، محافظت شد.

هم‌زمان شیباریوم به رشد خود ادامه داد. طبق گزارش Shibariumscan.io، مجموع کیف پول‌های لایه ۲ از مرز ۱/۲ میلیون فراتر رفت، در حالی که کل تراکنش‌های آن به ۲/۸ میلیون رسید. در زمان انتشار این خبر، شیباریوم بیش از ۶۷۵ هزار بلوک را با میانگین زمان بلوک ۵ ثانیه پردازش کرد.

تراکنش‌های روزانه شیباریوم
تراکنش‌های روزانه شیباریوم – منبع: Shibariumscan.io

توکن BONE و شیبا اینو همچنان تحت تأثیر روند شیباریوم

اگرچه پذیرش شیباریوم در حال افزایش بود، توکن BONE اخیرا ضربه سختی خورد. براساس گزارش کوین مارکت کپ، قیمت BONE در هفت روز گذشته بیش از ۱۲٪ کاهش یافت که نگران‌کننده بود.

در زمان نگارش این خبر، توکن BONE با قیمت ۰/۸۰۳۸ دلار با ارزش بازار بیش از ۱۸۴ میلیون دلار معامله می‌شد. کاهش اخیر ارزش بازار باعث شد تا این توکن در لیست برترین ارزهای دیجیتال، از رتبه ۱۳۲ به پایین سقوط کند.

کاهش ارزش بازار توکن BONE
کاهش ارزش بازار توکن BONE – منبع: CoinMarketCap

سرنوشت شیبا اینو نیز مشابه توکن BONE بود. تنها در ۲۴ ساعت گذشته ارزش این میمکوین بیش از ۲٪ کاهش یافته است. در زمان انتشار این خبر، با قیمت ۰/۰۰۰۰۰۷۳۰۵ دلار با ارزش بازار بیش از ۴/۳ میلیارد دلار معامله می‌شود.

داده‌های CryptoQuant نشان می‌دهد که ذخیره ارزی شیبا اینو در حال افزایش است. این بدان معناست که فشار فروش روی توکن بالا بود، که می‌تواند قیمت شیبا را پایین‌تر بیاورد.

این واقعیت که سرمایه‌گذاران شیبا اینو را می فروختند توسط داده‌های پلتفرم تحلیلی گلس نود بیشتر ثابت شد، چرا که شاخص Exchange Net Position Change شیبا اینو به رنگ قرمز باقی ماند.

شاخص Exchange Net Position Change
شاخص Exchange Net Position Change – منبع: Glassnode

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا