اخبار بلاک‌چیناخبار بین الملل

تتر به صراحت تاکید می‌کند که هیچ ارتباطی با بانک سیگنچر (Signature) ندارد

ارائه‌دهنده استیبل کوین تتر اتهاماتی را که در رابطه با ارتباط آن با بانک سیگنچر (Signature) مطرح شده بود، رد کرد.

پس از انتشار یک مقاله در بلومبرگ که ادعا می‌کرد ارتباط بین ارائه‌دهنده استیبل کوین تتر و بانک سیگنچر که اکنون ورشکسته شده است، شایعاتی در مورد دخالت بین این دو شرکت منتشر شد.

با این حال، تتر بلافاصله برای شفاف‌سازی ادعاهای مطرح شده دست به کار شد و در ایمیلی که به کوین تلگراف ارسال کرد، در پاسخی رسمی به صراحت تأکید کرد که هیچ‌گونه ارتباطی با بانک سیلورگیت، بانک سیلیکون ولی و بانک سیگنچر ندارد.

ناشر استیبل کوین در ادامه به بخشی از مقاله اشاره کرد که به هیچ مشکلی در مورد همکاری بین تتر و بانک سیگنچر اشاره نکرده و توضیح نداده که هیچ‌گونه حساب کاربری راه‌اندازی نشده است.

ادعاهای اولیه در مقاله حاکی از آن بود که تتر با تشویق کاربران به ارسال دلار آمریکا از طریق بانک سیگنچر به بانک شریک باهامایی خود، Capital Union، به سیستم بانکی ایالات متحده از طریق بانک سیگنچر دسترسی پیدا می کند.

این ادعاها از سوی بلومبرگ علیرغم این واقعیت که توسط پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، در ۱۲ مارس در توییتر منتشر شد تا توضیح دهد که این شرکت هیچ‌گونه ارتباطی با بانک سیگنچر ندارد. او در دوم و دهم مارس، توییت کرد که این شرکت ارتباطی با بانک سیلورگیت و سیلیکون ولی قرار ندارد.

در رویداد اخیر هفته بلاک چین ۲۰۲۳ پاریس، آردوینو به کوین تلگراف گفت که تتر حدود ۱/۷ میلیارد دلار ذخایر مازاد دارد. او همچنان USDT را یکی از ایمن‌ترین دارایی‌های قابل نگهداری در جهان پس از بحران بانکی آمریکا خواند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا