اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

افزایش ۱۲ درصدی AVAX در ۲۴ ساعت

AVAX طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ درصد افزایش قیمت داشت.


رمزارز AVAX پس از تایید اسپات ETF بیتکوین افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد و باعث ایجاد واکنش‌های متفاوتی در بازار شد. AVAX در حال حاضر ۳۸.۵۳ دلار است و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲.۹ درصد افزایش داشت. با این حال نگاهی دقیق‌تر به حرکت قیمت AVAX در ماه گذشته حاکی از آن است که AVAX روند نزولی را در پایین‌ترین و بالاترین قیمت طی کرده است.

روند قیمت AVAX
روند قیمت AVAX – منبع: Santiment

از طرفی، شاخص قدرت نسبی برای AVAX نیز کاهش یافت و این اتفاق نشان دهنده کاهش حرکت صعودی است. با وجود این اتفاقات و علی رغم افزایش حمایت‌های اجتماعی، احساسات منفی برای AVAX کاهش یافته است که به طور بالقوه نوید یک روند صعودی و رشد قیمت را می‌دهد. اما همچنان این سوال باقی می‌ماند: آیا گاوها این بار پیروز می‌شوند یا خیر؟

سروصدای NFTها در بازار کریپتو

شبکه اولنچ با افزایش فعالیت NFT در حین قیمت گذاری مواجه شد و ضرابخانه SteadyNFT تنها در ۶ دقیقه ۴۳۰ هزار دلار تولید کرد. از طرفی بخش شبکه دیفای حرکت رو به رشدی دارد و فعالیت‌های توسعه کاهش یافته است. 

تصویر حجم کل ارزش قفل شده و تبادل غیر متمرکز بخش شبکه دیفای Avalanche
تصویر حجم کل ارزش قفل شده و تبادل غیر متمرکز بخش شبکه دیفای Avalanche – منبع: Artemis

این هجوم فعالیت می‌تواند سازندگان بیشتری را به پلتفرم جذب کند و موقعیت آن را در بازار کریپتو بالا ببرد. از طرفی، فراتر از NFTها، فعالیت کلی و حجم تراکنش‌ها در شبکه نیز رشد زیادی داشت که نشان دهنده چشم انداز مثبت AVAX است.

با این حال فعالیت‌های مربوط به توسعه کاهش داشت و احتمالاً به روز رسانی‌ها و ارتقاهای جدید به تاخیر بیفتد و جذب کاربران بیشتر را برای Avalanche دشوار کند.

فعالیت‌های مربوط به توسعه AVAX
فعالیت‌های مربوط به توسعه AVAX – منبع: Santiment

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا