اخبار آلت کوین هااخبار صرافی ها

بایننس پروژه آلتکوین پورتال را در لانچپول معرفی کرد

بایننس توکن پورتال خود را به عنوان آلتکوین برتر معرفی می‌کند.

 

صرافی بایننس، پیشروترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، از جدیدترین پروژه آلتکوین خود، یعنی آلتکوین پورتال (PORTAL) رونمایی کرد. این پلتفرم بازی‌های زنجیره‌ای، با هدف جذب افراد بیشتر به دنیای Web3 ساخته شده است و به احتمال زیاد از طریق بایننس لانچپول (Binance Launchpool) راه‌اندازی شود.

۴۷امین رویداد بایننس لانچپول با محوریت آلتکوین پورتال

جزئیات کلیدی چهل و هفتمین رویداد بایننس لانچپول با محوریت آلتکوین پورتال عبارتند از: 

  • گزینه‌های استیکینگ: کاربران می‌توانند BNB و FDUSD خود را در استخرهای جداگانه برای پرورش توکن‌های PORTAL در یک دوره هفت روزه در ۲۲ فوریه ۲۰۲۴ استیک کنند.
  • محدودیت‌های ساعتی: لانچپول امکان اشتراک در هر دو استخر BNB و FDUSD را با محدودیت‌های ساعتی ثابت برای هر کاربر فراهم می‌کند. در واقع، کاربران می‌توانند تا ۲۳۸۰۹ آلتکوین پورتال در ساعت از استخر BNB و ۵۹۵۲ توکن PORTAL در ساعت از استخر FDUSD دریافت کنند.
  • تخصیص پاداش: ۸۰ درصد از جوایز به استخر BNB تعلق می‌گیرد، در حالی که ۲۰ درصد باقیمانده به استخر FDUSD اختصاص می‌یابد.
  • تامین توکن: حداکثر عرضه آلتکوین پورتال به ۱ میلیارد محدود شده است و ۵۰ میلیون توکن پورتال از طریق بایننس لانچپول توزیع می‌شود. تمامی این توزیع‌ها تنها ۵٪ از حداکثر عرضه توکن است. عرضه اولیه در گردش هنگام راه‌اندازی ۱۶۷/۱۳ میلیون پورتال است که ۱۶/۷۱ درصد از حداکثر عرضه توکن را در ابتدا آزاد می‌کند.
  • دوره فارمینگ (Farming): دوره فارمینگ برای آلتکوین پورتال در ۲۲ فوریه ۲۰۲۴ آغاز می‌شود و در ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

صرافی بایننس توکن پورتال را فهرست می‌کند

صرافی بایننس قصد دارد پس از دوره فارمینگ، توکن PORTAL را در ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ به وقت محلی فهرست کند. معامله‌گران می‌توانند از طریق جفت‌ ارزهای مختلف در ترید توکن پورتال شرکت کنند. این جفت ارزها عبارتند از: 

  •  PORTAL/BTC
  •  PORTAL/USDT
  • PORTAL/BNB
  •  PORTAL/FDUSD 

البته PORTAL/TRY نگاهی دقیق‌تر به جزئیات قرارداد هوشمند پورتال، عملکرد آن بر روی بلاکچین اتریوم، سازگاری با سایر پروژه‌های مبتنی بر اتریوم و تعهد آن به قابلیت همکاری دارد و آن را به عنوان یک فرصت هیجان‌انگیز برای چشم‌انداز ارزهای دیجیتال می‌بیند. منتظر پیشرفت‌های بیشتر باشید زیرا جامعه ارزهای دیجیتال مشتاق راه‌اندازی پورتال در بایننس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا